tiistai 1. marraskuuta 2011

Mmmmmarraskuu!

Se olis sit tosiaan marraskuu! Ens kuussa onkin jo joulu♥

Mummi ja Vaari oli täällä viikonloppuna käymässä, nyt mun jääkappii ja pakastin on täynnä ruokaa, ei ainakaan hetkeen tartte mitään sen suurempaa ostaa. Kissatkin sai ihan kivasti ruokaa: 10kg kuivaruokaa ja 16 purkkia (n. 400g) märkäruokaa.

Eipä tässä ole oikein mitään tähdellistä tapahtunutkaan, normaalisti on mennyt. Tosin mun unirytmi on aika mahtava, mutta eipä se mittee... Sain isomman telkkarin, 32tuumaa! Nyt kelpaa kyllä telkkariakin kattella.

 Jos on koko päivän kotona niin voi pukeutua vaikka XL-kokoseen Staffipaitaan....Älkääkä välittäkö mun toooosi hienoista sukista ;) No okei, kävin mä kaupassakin tänää, mut muuten oon vaan istunu kotona (yllätys,yllätys)
 Randomi.fi on kiva paikka, josson tylsää. en toki oo koskaa kuluttanu siä aikaa :D
 Löysin viimevuonna netistä ohjeen, jossa käytettiin kestävään paperilumihiutaleeseen vehnäjauhoja, vettä ja suolaa. 


Ensin leikattiin lumihiutale, sitten se kastettiin vesi-vehnäjauhovellissä ja sitten päälle molemminpuolin ripoteltiin paksu kerros suolaa. Sitten lumihiutale hetkeksi mikroon, jotta kovettuu (15-40sek).
En enään löytänyt mistään tätä ohjetta, mutta ulkomuistista silti tätä kokeilin. Ja ihan onnistuneitahan niistä tuli.


Mun pienet hoitomarsut. Kashmir ja Odessa, ovat kyllä tosi valloittavia tapauksia. 
Mummi toi mulle tälläsen pankin. Siinon kaikille muille kolikoille oma paikka, paitsi viissenttisille. Sit siinon laskuri et paljon siellon mitäki kolikoita.. Tohon saa viä tohon ketjuun jonkun pienen lukon niin sit sen saa lukittuakin :D


 Leipägrilli ja vohvelirauta samassa ;)
 Siinon kissojen tuliaisruoat ja pertti! :)
 En oo siis ikinä kattellu chattejä, missä Niko juontaa. Viimeyönäkin taino aamulla tuli tunti katteltua, en ees tiennyt että Niko juontaa mut olin menossa nuq ja Nikohan se siellä oli juuri tulossa ruutuun. Niin ja eka chatti mun uuesta tv:stä :)
Kaaaaaauhuleffoja♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti