sunnuntai 3. lokakuuta 2010

Viinaa kotona keitin, join ja henkeni heitin...

Joo, toi otsikko tuli tosiaan siitä, kun Ankkarockin soundchekeissä Pepe ja Jalle laulo tota biisiä. Häiritsee vaan kun en yhtään muista miten se jatkuu.

Tänään siivosin ja järjestin mun huoneen loppuun nyt on voitokas fiilis, kun vihdoin sai siivouksen tehtyä!! Monta päivää tuskailin siivouksen kanssa,  ja kun olin viikonloppuna luvannut sen tehdä niin teinkin! Meinasi vaan lopussa alkaa turhauttamaan, kun oli tavaroita, joille ei ollut paikkaa.
Niklastakin vahdin jonkin aikaa tänään, nukahti 20minuutiksi mun syliinikin  <3

 Niin, katsoin minä Millan kanssa tänään Exän Jäljillä elokuvankin. Nea ja Heikki vuokrasivat sen fimtownista. Kismetinkin ostivat. Milla oli ihana ja osti minulle pullon kokista <3 Nyt siitä onkin enään n. lasillinen jäljellä..



En saa ladattua tähän nyt muita kuvia kuin tuon yhden, jostain syystä kuvien lisäileminen takkuilee. Lisään huomenna tästä huoneesta muutaman kuvan.
En pääsekkään kovin aikaisin nukkumaan, Niko ilmoitti olevansa televisassa juontamassa, joten on pakko valvoa ja katsoa televisa.

Hei ihmiset! Ehdottakaa minulle, mistä asioista voisin tehdä postauksia, ideat on vähissä, joten kaikki mahdollinen vinkit (pienetkin) ja ideat otetaan ilolla vastaan!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti