keskiviikko 16. marraskuuta 2011

Minun keikkahistoria...

Heba keksi mulle  aiheen, mistä tekisin blogimerkinnän ja se oli et teen sen mun musiikkihistoriasta ja päätin sitten ihan alottaa vaikka tällä keikkahistorialla, on näitä keikkoja nimittäin muutamia tullu joo kierrettyä ettenkö sanois..

Ihan ensimmäinen keikka (lokakuu -97), millä olin oli  Fröbelin Palikat. En tosin muista siitä keikasta mitään, koska olin vielä silloin pieni. Mutta mulla on yhteiskuva Fröbelin Palikoiden kanssa!!!


Kuitenkin lasken ensimmäiseksi varsinaiseksi keikaksi Antti Tuiskun keikan vuonna 2003!! (ei siitäkään voi oikeesti olla noin kauaa aikaa, huikamala) Kuitenkin en muista keikasta oikein mitään, mutta muistan että tykkäsin ja sen missäpäin olin katsomassa. Seisoin, vaikka siellä olisi voinut istuakkin, rappusten yläpäässä olin, aika kaukana lavaa ja nojasin kaiteeseen, kuitenkin näin tosihyvin lavalle. Keikan jälkeen lähdin äitille, senkin muistan!

19.08.07 vuonna oli sitten ensimmäinen Ari Koivusen keikka, Valkeakoskella Onnirokissa. Ah, mulla oli tosi ihkut hiukset sillon, eturivi ja kakkosrivi♥ Pääsin lehteen ja se lehtileike on muuten vieläkin tallella! Esiinty siellä myös Arctifall ja joku rumpuryhmä, minkä nimee en saa ny millään päähäni.

16.11.07 Ari Koivunen, Lempäälä, Hakkarin urheilutalo vai mikä ikinä onkaan emmuista ;) Ostin sieltä rannekkeen, joka on edelleen käytössä. Mahtava keikka kaikenkaikkiaan pdadadammm♥

30.05.08 Sillon tuli koettua Elastisen keikka Pakkahuoneella, tais siellä olla joku lämppärikin jos en väärin muista Ö.ö Kuitenkin menin siis tonne keikalle yksin, koska olin voittanut itselleni sinne lipun, niin pakkohan se oli mennä. Keikka oli ihan OK, vaikka en itse tosta räpistä niinkään perusta. Laulo se Elastinen siellä suvivirrenkin. Tää kun oli joku koulujen päättämistapahtuma, Summer Live!

31.05.08 Ari Koivunen, Pakkahuone, Summer Live. Täälläkin oli joku lämppäri mutta empä muista kuollaksenikaan sitä nimeö. Ehkä mahtavin keikka ikinä!!
Tapasin Heba, Ankkiksen, Nipan jjaajaj Näkymättömän!! jaja kilpailut, kiva järkkäri, ah♥

13.09.08 Voice Live, Ideapark. Taas Ari Koivusta tulin katsomaan, mutta esiintyi siellä myös Anna Abreu, Egotrippi ja Indica.  Piiiiiiiiiiiitkä jono ja ekana♥ mahtava tunne, eturivi, tää tuli teeveestäkin moneen otteeseen, joten Voicella on tullu edustettua, päästiin radioonkin Ari Koivusen Superfaneina!! mahtavaa!

 23.11.08 Ari Koivunen, Ruovesi. Voi että mahtava keikka. Ja Heban kanssa Virpillä ennnen keikkaa yötä, ahahah mahtavin yö ikinä voieiieieiii..
Legendaarinen, Ostin AK-korun, BOKSERIT (our Beast ja jtn.) häät, miestenvessan vaaleanpunanen vessapaperi, se kun naistenvessassa on kanan kuva, potkukelkkamummo, käyttäminen!, ihku "aita" joukkoitsemurha keikkabussin alle, Mauro:(, KYLMÄ ja kiva talonmiesvaimikäolikaan, lämmin sisätila, ärrä, se järkytys ku tultiin ruovedelle.!

20.12.08 Ensimmäinen Raskasta Joulua  keikka! Tavastia, mahtava keikka, eturivi ja muistan aina sen ku Inna soitti mulle kun istuin keikan jälkeen tavastian rappusilla sisällä ja sillon se sai vasta tietää että olin keikalla ja vielä hesassa!!!

18.12.09 ja 26.11.10 Raskasta joulua keikat!!♥

17.12.09 Raskasta Joulua kytis Heban kanssa, Yo-talo Tampere!!
ELÄMYS, 20asteen pakkanen!, oltiin muuten ulkona AINAKIN 7h varmaan enemmänki, lämmittelyä , puhelimen lataus yo-talon ulkopuolella, kurkkimista bäkkärille, keikkafiilistelyä ulkona, varpaiden epätoivonen lämmitys, jäätyneet karkit, J. Ahola "ottekste ollu siinä koko ajan??" "JOO" "Vittu te ootte hulluja" :DDD, erkan kans yhtis, keskustorin mäkkilämmittely, Kalevan ABC:lle kävely ja takas, rautatieasema ja jäätyneet EDit, mies joka pyysi ediä, aamulla heba lähti kouluun ja minä Helsinkiin :)

Amoralin kaikki mahtavat keikat♥♥♥
060509 
010809
040909
181209
190310
260310
010410
211011


Reckless Loven kaikki keikat on ollu mahtavaakin mahtavempia. Niistä tuleen nyt vaan tällänen ihku yhteenveto, jossa asiat ei tosiaan oo järjestyksessä. 
Jalle laulaa BB:tä, Jallen ja Pepen soundchekki Ankkarockissa, MAHTAVIMMAT KAVERIT;, mun "EI" huuto ja Jallen ilme, Parikkala, Kokkola, Lahti, hoosiannan laulaminen, mun bootseilla liukuminen, pepen nimmari ottassa, Jallen nimmari poskessa, ymymymymymyymymymymm...♥




070410 Walkers talo, Helsinki
070510 Työväentalo, Viiala
040610 Pakkahuone, Tampere
100610 kytis Jack The Rooster, Tampere
200610 MTR, Vantaa
010810 Pitkä Kuuma Kesä
150810 Ankkarock, Vantaa (korso) 
240810 Jyväskylärock, Jyväskylä
040910 Rytmikorjaamo, Seinäjoki (
121110 8-sali, Lahti
031210 Parikkala + kytis
100711 Kirkastusjuhlat, Aitoo
160711 Tammerfest, Tampere
17072011 Pitkä Kuuma Kesä
050811 Kokkola Rock, Kokkola 
270811 Särkänniemi, Tampere
041111 Dom, Helsinki



09.08.09 Apulanta Onnirokissa ft. Heba!
Kotoo lähteminen kolmelta yöllä, pyörästä puhkee kumi, kävellään puolimatkaa, perillä, fiilistelyä lavalla, kahlausta vedessä, housujen kuivattelua, kauppojen aukeemista odotellen, wc:ssä käynti, tajuttiin et oho vessaan ois päässy aikasemmin jo uimarannan pukkareissa, LADA, ja makaaminen eturivissä ja kuopan kaivaminen.. mahtavaaa aaaah♥




JA KAIKKI FESTARIT!








Myötätuulirock


Se saa nyt erillisen, koska paras festari!
Olen ollut MTR:ssä nyt kahtena vuotena talkoolaisena töissä ja molempina vuosina on ollut ihan mahtavaa, mahtava porukka ja oon saanu tosipaljon kavereita ja tuttuja. AA, varmasti olen taas 2012 mukana, sillon tuleekin sitten synttäripäivä vietettyä MTR:n merkeissä. 




Joo ja tässä nyt tälläsenä tosihienona listana jotain bändejä mitä oon sitten kans nähny livenä...


VIIKATE x3
TAROT x2
ENSIFERUM x2
EXODUS
THE MILESTONES
LOS BASDARDOS finlandeses
KIUAS
DIABLO
MOKOMA x4
KORPIKLAANI x2
SWALLOW THE SUN
STAM1NA
HEVISAURUS
TURISAS x2
CHILDREN OF BODOM
ISMO ALANKO JA TEHO OSASTO
MICHAEL MONROE
THE BASEBALLS
APULANTA 
MOONSORROW
HELLOWEEN
OZZY OSBOURNE
CAVALERA CONSPIRACY
JOEY BELLADONNA
DORO
DIO DISCIPLES
SAXON
ACCEPT
JUDAS PRIEST
BULLET
PAIN
SOILWORK
PETRI NYGÅRD
..YM

1 kommentti:

  1. AAAAAAAAAAAAAAA KUIN MAHTAVA:D!!!1 ahejrsdfhbnsdf muistan sut jo tuolt hakkarin koivusilta ja myös onnirokista;);)huhuhuhu! ei että takasin ruovedelle ja pakkikselle ja ideapark ja kaikki hei kiitos!<3

    VastaaPoista