tiistai 15. marraskuuta 2011

Mahdunko maailmaas..



Aloin kuunteleen näin tiistaks niin kaikkia niitä biisejä mitä mä kuuntelin pienempänä :) Eli siis joskus kun olin ala-asteella, tulee aina kivoja mökkimuistoja ja mä osaan useimmista biiseistä viä sanatkin ulkoo, vähän erilaista, mutta silti hyvää musiikkia!

 Ei oo tänne taas hetkeen tullu kirjotettua, tosin eipä mitään erityistä ookkaan tapahtunu. Aikalailla oon vaan oleskellut kotona. Kävin mä viimeviikolla katsomassa maailman parhaan näytelmän eli Vuonna 85!! (Remix GTP)Oon nyt ton kyseisen näytelmän nähnyt kuus kertaa, ja aina se vaan on yhtä hyvä. aa! 2kertaa kantaesityksen, 2kertaa Remixin ja 2 kertaa Remix GTP:n :)

Viikonloppuna oli ihan kivvaa. Milla tuli tänne yöks. Lauantaina käytiin Millan ja Siljan kanssa  Esbugerissa kahvikaakaokokiksella :) Ja sitten mentiin koskariin jonneileen :)
 Kosketusnäyttöinfo♥
 Jonne ja Kaappijonne ♥

 ES on asuste!!!
Nii ja kuten kuvasta näkyy niin hiuksetki on tullu värjättyä :) Niistä tuli ehkä pikkasen kirkkaat, mut ei se mittee.
 Milla ja Silja säätää vähän kameran kanssa. Oltiin tua koskarissa kauankauan, nyt musta muuten sitten tuli Koskariteinijonne, ku aikasemmin olin vaan koskariteini.
Vielä edustuskuva ESBURGERIN edessä, ja Milla kirjotti mun ottaan tollasen kivan Jonnetekstin, joka ei muuten sitten lähekkään pesemällä pois, taino varmaan jos olisin jaksanu sitä miljoonasti yrittää pestä nii sitten. Se on siis mun ottassa edelleen, noh, onneks ihmisten ilmoilla voi käyttää huivia.

Isänpäivä oli ja meni, ei siitä sitten sen enempää, koko päivän istuin kotona. :)

Mun pieni Jaguaari on tiine! Hihihi, saa nähä tuleeko taas jouluvauvvoja, jaguaari synty ite 8.12.2010, joten saa nähä miten lähelle sitten näitten pikkuisten (tai pikkusen) syntyminen menee..

Minä jatkan täällä musiikkifiilistelyä ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti