sunnuntai 14. elokuuta 2011

Henkilö, jonka tahtoisin tavata vielä joskus...

...Niko Saarinen.


Yksi niistä ihmisistä, jotka ovat vaikuttaneet elämääni ja siihen millainen olen nyt. Voin suoraan sanoa, etten olisi ikinä uskonut että n.s tuntematon (taino en tiedä onko Niko enää mulle niin tuntematon, mutta jokatapauksessa.) ihminen olisi voinut ikinä vaikuttaa näin paljon elämääni, mutta näin siinä vain kävi. Olen nimittäin Nikon elämää ja tekemisiä seurattuani uskaltanut itsekkin ilmaista omat mielipiteeni paremmin ja juuri niinkuin itse olen asioista mieltä, ja olen uskaltanut puolustaa ja vaikuttaa enemmän minulle tärkeisiin asioihin.
  Ennen vuoden 2008 syksyä en olisi osannut arvata, että tulen suremaan ja iloitsemaan jonkun ihmisen puolesta näin paljon. Muistan ikuisesti sen päivän, kun Niko häädettiin talosta (ja jos joku ei tiedä niin kysehän on tästä tv- formaatista). Sain kuulla asiasta koulussa, kun tätini laittoi viestiä, pidättelin jo koulusta lähtiessäni itkua, tosin bussipysäkillä se meinasi olla hieman hankalaa, kun betoniporsaan kyljessä luki KP, niin hetihän asia tuli mieleen. Kotiin päästyäni menin tietenkin asian tarkistamaan koneelta, itkin, raivosin, kirjoitin 4 sivullista tekstiä, minulla on edelleen nämä tekstit tallella, purin niille papereille kaikki senhetkiset tuntemukset ja kiukun.
Samaten, kun Niko kertoi hankkineensa koiran, alkaneensa seurustelemaan ym. Olin todella iloinen hänen puolestaan.
  Näiden melkein kolmen vuoden aikana on tullut valvottua monia öitä kahvin voimalla, ja vain sen takia, koska Niko on ollut juontamassa. Se on ollut ihana yöllä katsella seoikeaa (jota en muuten koskaan uskonut katsovani  tosissani) ja kuunnella Nikon juttuja ja lähetellä itsekkin sinne viestejä (en edes halua tietää monen euron edestä on tullut viestejäkin chatteihin läheteltyä : D ) Nytkin, kun pitkästä aikaa pääsin katsomaan telkkaria ja näin Nikon Voittopotissa niin tuli heti tosi hyvä fiilis, kyllä se Niko vaan osaa juontaa todella hyvin ja on ihan mahtava muutenkin koko ihminen ♥
  Minulla on myös kaikki hieman yli vuoden aikana tulleet Nikon galleriakommentit tallessa, kirjoitin ne joskus vanhan päiväkirjani viimeisille sivuille ja voin kertoa, että niitä on PALJON! Luin tässä muutettuani tänne kaikki läpi ja tuli kyllä kyyneleet silmiin ja naamalle sellainen tyhmä virnistys, varsinkin muutamaa kommenttia lukiessani.

27.5.2009 12.08 [nico] 
Oiei :) Ihanaa! Mun on pakko sanoa, että kun tämän BB:n 
loppumisen jälkeen joidenkin ihmisten gallerianimet 
ja kuvat muistan niin sä olet yksi niistä. 
Ja mun on pakko sanoa, että olen enemmän kuin iloinen 
siitä että kommentoit mun juttuja ja lähettelet toisinaan viestejä seoikeaan.
 Vitsi, juuti teidän takia jaksan muiden paskakommentteja
 koska te saatte mut hymyilemään ja ootte yksinkertaisesti yksi syy
 minkä takia jaksan kaiken tämän keskellä♥


Miten voikin olla olemassa näin mahtava ja ihana ihminen, kuin Niko on. En olisi ikinä uskonut että "tapaan" tälläisen henkilön, kuin Niko on. Aina jaksaa kaiken paskan keskellä, voin vain kuvitella millaista on ollut nyt nämä melkein 3 vuotta! 
   
En oikeastaan tiedä, miksi kirjoitin tämän juuri nyt ja juuri tänne blogiini, mutta eilen yöllä tuli vain sellainen fiilis, että haluan tehdä Nikosta ihan oman merkinnän ja kertoa tuntemuksiani blogiin. Kirjoitinkin tämän ensin paperille ja sitten vasta tänne, tosin kummasti tämä teksti vain muuttui tänne kirjoitettaessa! :)

Tähän loppuun sopii hyvin sitten vielä yksi asia. Nimittäin yksi ihanimmista koiraroiduista ikinä, Chihuahua. 
Moni sukulaiseni ja kaverini on sanonut, että haluaisin Chihuahua siksi, koska Nikollakin on, mutta todellisuudessa olen ihastunut Chihuahuoihin (kirjoitetaaks se noin) ennen kuin edes tiesin Nikon olemassaolosta (kuullostaapa tyhmältä, no ei se mitään) 

... Ja joskus minulle tulee vielä Chihuahua!

2 kommenttia: