perjantai 26. elokuuta 2011

Uutisia....

En jaksanut keksiä mitään huikeaa otsikkoa! En edes jaksa nyt etsiä kameraa ja heittää siitä tännekuuluvia kuvia, joten saatte oodottaa niitä. Mun on nyt kuitenkin sellanen fiilis, että pitää tänne kirjoittaa.

Olin tuossa tiistaina Millan kanssa Dir En Greyn keikalla, oli muuten hyvä keikka vaikken kyseistä bändiä kuuntelekkaan. Edustavia kuvia näkyy tuolla Millan blogissa. Milla oli yötä vielä keskiviikkoon asti, ja sitten lähti kotiin. Mun olis pitänyt mennä Coffee Houseen työssäoppimaan toista päivää keskiviikkona, mutta en kyennyt, joten jäin kotiin. Samana päivänä opettajakin soitti ja kyseli että onko toi oikee työssäoppimispaikka. Tultiin sitten siihen tulokseen, että vaihdetaan sitä paikkaa vähän rauhallisempaan. Meen sitten nyt maanantaina tutustuun tonne Tammelan Nesteen kahviolle.
Oon kai sitäpaitsi tulossa kipeeks, nenä vuotaa ja kaikkee mukavaa -.- Tosin oikeestaan en yhtään panis pahitteeks vaikka olisinkin lauantaina kipeenä, mun pitäs mennä särkkään, suunnitelmat muuttu. Nään sillon myös Henrin, joten ei siksi pitänyt särkkään mennä (recklessien keikka) ja sitten Inca sai Henrin kysyyn multa että jos voitaisiinkin mennä särkkään. Mä olin tyhmä ja sanoin joo, siinä on pari ongelmaa: KAIKKI tulee sinne, ja en osaa olla recklessien keikalla kun edessä  Joten ihana pelastus olis josjakun tulisin kipeeks.
Eipä mulla muuta. Pitää kyllä vielä muutamaa lehtiotsikkoa kommentoida.


"Idols-Lassi levyttää sittenkin"
Mahtava lulea tällästä uutista, Lassi kun oli suosikki Idolsissa, silloin kun siis siellä vielä oli. Ensin ajattelin että mikäs tuo on kun Lassi sinne asteli, mutta se ääni ♥ Täytyy nyt kuitenkin katsella ostaako vai eikö osta levyä... sen näkee sitten. Ainoa asia mikä tässä(kin) uutisessa minua häiritsee on noi ihanat tv-formaatti etuliitteet (idols-, BB-, Maajussille Morsian-...) . Miks niitä pitää tunkea jokapaikkaan, okei osa ihmisistä tunnistaa tyypit sen avulla, mutta silti!!!!


"BB-fanit: Johanna Tukiainen Big Brother - taloon!"
Itsekkin tuli äänestettyä tässä, tosin en enää muista ketä äänestin. Voisihan se olla ihan kiva nähdä Tuksu talossa ja katsoa miten siihen suhtauduttaisiin siellä ja mitä sitten tapahtuisikaan ;)
Pianpianpian tämäkin ohjelma alkaa, mun elämä alkaa sitten!!! Pakkokai se on 24/7 tilata, oon liian suuro BB addicti  :D haha!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti