maanantai 29. elokuuta 2011

Hevipitsaaa.

Ei mikään kuvaava otsikko. Mulla ei taaskaan ole teille kuvia, koska unohdin kameran hienosti Innalle, ja saan sen vasta huomenna. Taino laitan mä tähän pari RL keikkakuvaa, ne kun on kännykässä niin...


Viikonloppu!
Perjantaina menin Innalle, matkustin kissojen kanssa puolilta öin (eli oikeestaan oli jo lauantaina, mutta enivei) niin bussilla. Pertti oli TODELLA hienosti bussissa. Kulki siis valjaissa, koska ei tykkää olla kuljetusboksissa, makoili vaan koko bussimatkan. Perjantai - lauantai yö tuli valottua KOSKA Niko juonsi MTV3 Deitti ohjelman. Sain juuri ennen tuon kyseisen ohjelman alkua Nikolta muuten facebookissa chatissä viestiä. Niko kyseli mun osotetta.:D Lähettää mulle postia. Sain kauheen kohtauksen nauroin ja itkin sekasin varmaan jonkun 20minuuttia. Että voikin tulla iloseks jostain tollasesta :) Awwwww ♥ Sit se vielä sano chatin aikana, kun pistin sinne viestiä.
"Laitoin tänään Gerkolle kirjeen, laitoin sinne nimmarin ja terveiset ja kaikkee hehheh..." .  Enkä toki revenny tolle hehheh, kohalle :DD


Mä menin kuin meninkin sitten lauantaina sinne särkkään niinko olin suunnitellu. Uskalsin ja oli ihan kivaa. TUTTIRITARI ♥ Mullei vaan oo siitä yhtään kuvaa :( Mut mä osaan tuttiritarilaulun ulkoo!
Lauantaina oli muuten eka recklessien keikka, kun en ollut ekassa tai tokassa rivissä. "Hylkäsin" Henrin ja menin sinne keskelle Anen ja Paulan ja Saijan ja Sinin kanssa. (ja incan... tosin Henri kyl seuras perässä :DD)
Sitten me Anen ja muitten kans rokattiin, jätkät tunnisti meijjät, vaikka oltiinkin takana :D Silti näki hyvin ja sillei..








. Osaan kulkee bussilla, ja menin hienosti eka sen pysäkin ohi, missä mun piti jäädä.
OLI TOSI KIVAA JA IHAN MAHTAVAA SEURAA!!!!


Sunnuntai menikin sitten vaan nukkuessa ja telkkaria kattellessa :D Oli vähän kuollut olo kahen valvotun yön jälkeen. 
Tänään täällä kävi tyyppejä tuulimäestä käymässä kylässä, kissat sai ainakin leikkiä ihan tarpeeksi. :) Jospa ne vaikka jaksais nukkua sitten yöllä. Gangstalla on kiima ja se huutaa ihan järkyttävästi, heräilin viimeyönäkin miljoona kertaa siihen kun se huus.


Mulla olis keskiviikkona nukutushammashoito IIIIK!!!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti