lauantai 15. lokakuuta 2011

Aina jossain laulu raikaa, jossain ilakoidaan

Minoon taas istunu koko päivänä kotona, koneella. Tosin oon minä kattellu pari elokuvaakin, TV5:deltä tuli Päivä New Yorkissa, oon nähny sen monta kertaa, mutta aina se vaan on yhtä hyvä. Mary-Kate ja Ashley Olsen! ♥ 
Sit kattelin Pitkän Kuuman Kesän. Senkin oon nähny varmaan miljardi kertaa, mutta ei se mitään.

Kattelin tänään tätä mun tietokone"pöytää" ja on tässä vaan paljon tavaraa.... mutta kun tän äärellä mä vietän aina suurimman osan päivästä.
Se näyttää oikeesti sotkusemmalta, ku näissä kuvissa :) Ihanaa kun kuvat näyttää et tää olis siistimpi.



Tänään tulee Subilta 23.00 Music On Wheels - musiikkiohjelma, jossa on MOKOMA! Saatetaan meki Heban kanssa siellä vilahtaa, kun paikanpäällä oltiin kuuntelemassa akustista Mokomaa♥


Siinon meidän marsujen nurkkaus. Js tuolla pahvilaatikossa on Ruotsin pulloja :)


 Ois jo maanantai! En kyllä tiä tuleeko taas siitäkään mitään :D Mimosa, Sanni ja Hanna tulee nimittäin tänne ja niin :D ahahha, saan ottaa niistä yliedustavia kuvia. Maanantaina tulee myös Kertun marsut tänne joksikin aikaa hoitoon :)  Sit täälon VAAN 11eläintä huushollissa, ei se mittee .)



 Mä sain just siivottua kotona, niin sitten Pertti oli kiva ja päätti mennä eteiseen ja tuhota pahvilaatikkoa.
 Mä tosiaan sillon 5.10 kävin ostaan AAMULLA sen Recklessien levyn! Tässä todiste, että se on ostettu 7min sen jälkeen kun kauppa aukes! Viimekuitissa (joka on edelleen tallella on kellonaika 09.06, sillon se aukes ysiltä!)
<3





2 kommenttia:

  1. sun tietokone pöytä on ihan siisti, omalla on kaikki meikeistä keikkapäiväkirjaan :D

    VastaaPoista
  2. hanna: haha, joo mullei tähän ihan hirveesti mahu, mut yleensä sit lattia on tästä ympäriltä kans ihan täynnä roinaa! paitsi ny ku oon just siivonnu

    VastaaPoista