torstai 13. lokakuuta 2011

Ei kahta sanaa, ilman kolmatta




..

Mitä sielusi halajaa
Ei kahta sanaa, ilman kolmatta
Mikä sisintäsi ravistaa
Nuo kaksi sanaa vailla kohdetta

Mitä sielusi halajaa
Ei kahta sanaa, ilman kolmatta
Millä sisimpäsi ravitaan
Kolme sanaa, minä rakastan sinua



Minullon ollu nyt aboout. puoltoista päivää tosi hämmentynyt, ja ärsyyntynyt ja jotenkii tosi outo fiilis erinäisestä syystä. Ja oon sillai ihan pihalla, kun en oikeen tiijä mitä mun pitäis tehdä tän asian kanssa... noh ehkä se tästä, tai sitten ei... katsotaan, kun emmä tosiaan osaa oikein enempää tehdä mitä oon jo tehnyt... 

Ja sitten kun en tosiaan pysty muuta ajattelee ku tätä.. taino satunnaisesti jotain muuta, mutta sitten se tulee taas päällimmäiseksi ajatuksiin.


Mutta jos sitä sitten kivempiin asioihin. Mun rakas Mini täytti 3vuotta 10.10, siitä tuli iiiiiiiiso tyttö! Näyttelyissä se pääsee jo veteraaniluokkaan, hui!
   Mulle tulee kohta hetkellisesti marsumäärän lisäystä 7:stä 9:ään, kun Kertun marsut tulee tänne määrittelemättömäksi ajaksi hoitoon. Tottakai sitä ystäviä autetaan <3


Mun pitäis siivota täällä, on pitänyt jo kaks viikkoo, mutta en oo koskaan saanut kokonaan siivottua, kun ei jaksa ja näin...
Mutta mikä on ollut kahtena viimeyönä kaikista parasta! NIKO ON OLLU PITKÄSTÄ AIKAA JUONTAMASSA! Se ois tänäyönäkin vielä juontelemassa, joten pakkohan se on katsoa. On se vaan niin symppis ihminen. 
Niko se vaan aina osaa piristää, oikeesti. En tiä illon olisin kattonu Nikon juontoo sillai, et mun fiiliksestä ei olis tullu sen ohjelman aikana hyvä. Vaikka olis kuinka paska fiilis ntahansa niin kyllä se hymy tulee aina kun Nikon juontoja kattelee. 
 Ettäs tiedätte. <3  Viimeyönäkin, mulla oli tosiaan puoliks huoni ja puliks sellane tosi hassu fiilis, mutta kyllä se Niko sai taas kerran mut nauraan vedet silmissä. Tosin meinas tulla itku jo siinä vaiheessa kun Niko sinne ruutuun tuli, kun on se vaan aina yhtä ihana sitä kasella...


Kiitos ja näkemiin. <3


...oli pakko purkaa tätä mun oloo johonkin, ja blogi osottautu ihan jees paikaks...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti