lauantai 14. heinäkuuta 2012

Onnekas ken tajuaa, yksi kirkas ajatus peittoaa sata sumeaa

Eräs ihana bloggaaja heitti minua tässä yksi päivä haasteella:
"Listaa asioita, jotka tuovat hyvää mieltä. Ihan sekalaisessa järjestyksessä. Haasteeseen kuuluu jakaa vähintään kymmenen hyvänmielenasiaa (jos saa haasteen uudelleen, niin ainakin viisi lisää). Anna eteenpäin viidelle bloggaajalle." 


1.Musiikki!

2.Keikat

3.Kaverit

4.Roosterin jamit!

5. Kissat (sekä muut eläimet)

6.Niko sekä muut yli-ihanat ihmiset (toivottavasti tiedätte ketä olette:)

7. Muumit (ja kaikki jännät ohjelmat) PASILA.

8. Dataus

En saa millään tähän laitettua kymmentä, joten joudutte nyt tyytymään näihin kahdeksaan. Mun pää ei toimi ja en keksi yhtään mitään enää. :o
en jaksa haastaa ketään :c

_______________________________________________________________________________
Tammerfest!
Torstaina tuli käytyä Tammerfesteillä hyvässä seurassa, oli kivaa. Vaikka taas tuli kokeiltua tota keikalla pyörtymistä (kannattaa olla juomatta JA syömättä, hups). Muttamutta hyvin meni kaikesta huolimatta. Nyt pitäs ens viikko olla kotona ittekseen, en oikeesti osaa. Olin jo eilen päivän itekseni ja meinasin kkuolla tylsyyteen, mikä on menny väärin, ennen osasin olla yksin kotona. :o
Mutta hieman ihkuja kuvia tähän loppuun, Tammereilta mulla ei oo kuvia, koska akku loppu hienosti kamerasta ja puhelimestaki oli senverran akku lopussa ettei seKÄÄN ollu yhteistyöhaluinen.
Sain Innalta Toni Wirtasen plekun, jeijjee! 
 Dindin, 10min ton jälkeen alko sataa kaatamalla.
 Uuet housut. joille muuten nauroin melkein puoltuntia putkeen, koska nää on jätit, mutta silti kivat :3

 Ette varmasti tietäisi ilman tätä tekstiä,että tää on mun Tammerfestien lippu.
Minijesaria ja EMPin julisteitaaa.


Minut muuten löytää tänä vuonna sekä Myötätuulirockista (kolmas vuosi!!!) ja Wanajasta töistä. Myötiksessä vietän taas viikon hienosti ja wanajassa olen kaks päivää passipisteellä töissä. Dindin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti