maanantai 13. toukokuuta 2013

IIK, 60 lukijaa. + kysymys


Teitä rekisteröityneitä lukijoita on jo 60!! Ihan huikee määrä. En millään olis uskonu, et saan koskaan noi paljo lukijoita, just tossa kattelin nii about puolet on kavereita ja loput sitte jotain muita: D hih.
60 lukijan kunniaks (ja siks et mulla ei oikeesti oo postausideoita) kysynki nyt teiltä.
Millasia postauksia haluatte? 
Kertokaa, jos teillä on postausideoita. Ihan mitä vaan. Pistän myös tohon asivupalkkiin äänestyksen erilaisista postauksista. Käykää painelemassa sitäki.

Jotta tästä ei tulis mikään helevetin tylsä postaus heittelen tähän jotain kuvia...osa löytyykin instagramista. Jos haluutte seurata mua siellä nii ettikää Gerkko. Sillä nimimerkillä löydyn btw suunnilleen jokapaikasta.
Eräs aaamu, kun Kirppu päätti herättää vinkumalla ja uikuttamalla. 




 Olin tossa 7. päivä kattelemassa Santa Cruzeja Lahen levykauppa äxässä. oli muuten mahtavia, ja hyvvää musiikkia. Ainakin näi akustisesti parin miehen voimin. Ja ihana oli nähä paulaa ja Saijaa piitkästä aikaa. 
Oli kaikinpuolin mitä mukavin päivä. Varpusia on kiva ruokkia. Ja juttu on kiva.


Kuva on ihku. Mut pointtina tässä se, et kattokaa miten hemmetisti mun hiukset on kasvanu.  :D

Joku Anonyymi tuli kysyyn mun edellisessä postauksessa et oonks raskaana. En tiiä mistä se sellasta oli saanu päähänsä, mutta voin sanoo tässäkin vielä, jos se sitä vastausta ei huomaa tai joku muu miettii samaa. Eli
  Ei, en ole raskaana :)

Ainii piti sanomani vielä, että innostuin tässä kattelemaan vlogeja ja ne on oikeesti kivoja, ku on sellanen ihminen kuka osaa puhuu kameran eessä sillai et sitä jaksaa kattoo. Tää noiden kattominen lähti siitä, että youtube oli ehottanu mulle Mentaalisavukkeen jotain homovideoo ja katoin sen. Ja koska tylsyys ni aloin selaileen noita muitakin vlogeja mitä on PALJON.

PUS, ootte ihania.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti