lauantai 1. kesäkuuta 2013

Tästä kesästää saattaa sittenkin tulla hyvä :)

Joo, tässä suunnitellin mun kesää vähän enemmän.
Hienoja suunnitelmia, juhannuksena Ahvenanmaalle. Koko kesäks liikkelle, koitan nähdä mahdollisimman paljon ihmisiä. Wanajaan meen töihin :)
Tää päähänpisto tuli, kun aattelin et tartten jotain tekemistä. Saan vähän aikaa itelleni ja ajatuksilleni, kun oon liikenteessä, enkä vaan mökötä jossain kotona. Jotkut tietää asiat, jotkut ei ja en mielelläni niistä julkisesti puhukkaan. Katotaan syksyllä mitä tapahtuu, oonko koulussa? Jäänkö Lahteen?

 Tälläsellä määrällä tavaraa pitäs pärjätä koko kesä + kone ja koiran kamat. Tottakai kaupasta kaikki ruoka ymym. tarpeellinen. Mutta näillä mennään.
Oon innoissani ja kerranki mulla on ihan helvetin hyvä fiilis jostain. Kesällä tapahtuu paljon kivoja asioita, mm. taidan nähdä Nikon ekaa kertaa, ja saada jotain hienoo! ;)
Otan kaiken irti kesästä ja pääsen pois arjesta ja ikävistä ajatuksista.



Ton biisin sanat iskee mun tajuntaan tällhetkellä niin pahasti, että tästä tulee mun kesäbiisi. Toi alku on ku mun tänhetkisestä tilanteesta. Mokoma on rakkaus.
Pyysit viereltäsi pois
Käänsin selkäni ja pyyntöön vastasin
Maanrakoon katosin
Hiekkaa sulloin taskuihin
Muistoksi ja rohkeuteni kokosin
Katseen eteen suuntasin

Et ehkä täyttänytkään
Joka toivetta
En silti suuttunut
En sinuun pettynyt
Ja vaikket pitänytkään
Joka lupausta
Silti turvauduin
Sinuun kiinni tarrauduin

En aio huolehtia
En anna murheen murtaa

Annan aikaa kaikelle, nautin kesästä. Nauttikaa tekin! PUS







1 kommentti:

  1. Mä olin viime vuonna Wanajassa töissä :) Vie terkkuja kioskin Jenniltä Joonakselle ;)

    VastaaPoista