maanantai 5. lokakuuta 2015

E pur, si muove!

Hilipati hei, saan ehkä vihdoin aikaseks kirjoittaa tännekkin taas jotakin. Tai ainakin spämmäillä kuvia, jos ei muuta.

Mä istun koneella lähinnä pelaamassa tai katon facen ja tubevideot läpi niin en ikinä muista/jaksa/ehdi kirjoittaa blogia. Oma ihanne olis se, että saisin kirjoitettua tänne vähintään kerran viikossa jotain. Mutta ei ihan oo toteutunut.

Meille kotiin ei kuulu mitään ihmeellistä, uuden kodin saamista jännitetään. Miten käy asian, se selviää meille varmaan ens viikolla...ehkä. Poika kasvaa ja kehittyy hurjaa vauhtia. Kohta se varmaan jo juoksee ja hokee äitiä.

Mulla on videoprojekti, jonka alotin jo varmaan melkein vuos sitten. En vain silloin saanu aikaseks tehä sille mitään. Nyt tänään kuvasin siihen kaks videoo. Vielä tarvis kolme saada kuvattua, kunhan jostain saan houkuteltua kuvaajan itselleni.
 Ollaan niin söpöjä...Tai no Leo on, minä en.


 Haluisin valokuvatakkin enemmän, mut aika ja kärsivällisyys ei riitä opetteleen sillai hienosti kuvaamista.

 Huomenna (6.10) tää poikakin on muka jo 8kk, oikeesti. Mihin tää aika menee? Mä en käsitä. Justhan mä vasta olin pusertamassa tätä ulos. Herranenaika, kohta tää varmaan jo menee kouluun :D
Mä oon muuten addiktoitunu energiajuomiin, se kävi huomaamatta. mutku ne on niii hyviä. Eisiis kaikki, vaan hyvät on hyvii. Ehkä se kahvi olis parempi (ja halvempi) mut kauhee vaiva keittää kahvii ja sit ku se on kuumaa ni joutuu ottaa ja jos juo hitaasti ni se jähtyy ja on pahaa ja jää pöydälle, joten.

Mä tein sen, mä kirjotin tänne taas. Oisko kukaan niin ihana ja keksis mulle ideoita mistä voisin kirjottaa, kun ei meijän arjessa tapahdu mitään sellasta et jaksaisin siitä joka kerta rustata. Ja kuvaspämmitkään ei aina oikein houkuttele.


2 kommenttia:

  1. Kuvaspämmit on just jeees c: Ja voi kun olette söpösiä♥ Hmm tee vaik sellanen postaus mihi laitat kuvii itestäs eri ikävuosina:D tai sit ttyylii joku sellane suosikkipostaus vois imo olla hauska? siis et tyyliin nää on mun suosikkipelit ja nää sarjat ja nää bändit

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaa ihanaa kiitos :D Pakko toteuttaa nosita kaikki :)

      Poista