maanantai 6. kesäkuuta 2022

En ole kadonnut...ehkä..vielä

 Hellurei!

 En muista, koska olen tänne isänpäiväpostausta ennen mitään kirjoitellut, saatika sitä mitä siinä luki. Mutta tässä ollaan. Elävänä ja yhtä sekaisin, kuin aina ennekin. En tiedä osaanko enään kirjoittaa mitään erikoista. Tehdään vaikka niin, että kerron muutaman kohokohdan ja loppuun kuulumisia juuri nyt.


Asuminen

Olemme näppärästi viime elokuusta lähtien asuneet vuokralla omakotitalossa ja en voisi olla iloisempi omakotitaloasumisesta. Vaikka tämä ei oma olekkaan, niin on tässä silti sitä jotain. Ah. Täältä löytyy 4h + keittiö. Sauna porealtaineen löytyy tuosta ulkorakennuksesta/ulkoa. En tiedä, mitä muuta tästä sanoisin. Minun lisäkseni täällä asustelee tuo ukkeli ja Leo, joka on jo 7v ja lähtee syksyllä kouluun. Kirppu niinkuin ennekin ja vaihteleva määrä kissoja, aina vähintään omat 3. 

Minä

Isoin juttu, minkä olen "saavuttanut" on se, että olen päässyt kokiskoukusta eroon! Juon nykyään enemmän vissyä, kuin kokista. Vesi on edelleen pahaa ja isoin paheeni onkin varmaan tällä hetkellä energiajuomat. Niitä menee päivässä 0-2. 
Opiskelen edelleen, vaihdoin kyllä koulua tuossa vähän pienempään, jos siellä selviytyisin paremmin. Kokkiala siis edelleen työn alla, mutta ehkä tästä joskus vielä valmista tulee. Saa nähdä. 
Muuten olen normaali itseni kaikkine vikoineni, eikä oikein mitään erikoista ole kuulunut tässä ison "tauon" aikana. Hiustenväri muuttuu, mutta se on varmaan jo tällä välillä kerennyt useaan kertaan vahihtumaan, niin hankala luetella kaikkea.

Olen myös hurahtanut viherkasviharrastuksen pariin, tuon miehen mielestä ehkä hieman liikaakin. Piirtäminen lyijykynillä on ollut myös nyt mukavaa harrastusta. 


.

No, ei tässä varmaan muita erityisyyksiä sitten ollutkaan. Hah. Minulla lyö pää nyt niin tyhjää, että ei tähän keksi mitään raapustettavaa, joten mennään niihin kuulumisiin vain.

Nyt on kuudes kesäkuuta, Leo lähti tänään kesäleirille ja en tiedä jännittikö minua, vai Leoa enemmän sinne lähteminen. Leo on siellä nyt tästä maanantaista lauantaihin asti. Jänskää, on muka jo niin iso poika!
Mulla on vielä juhannukseen asti koulua ja pian pääseekin taas Ahvenanmaalle lomailemaan, se jos mikä on mukavaa. Vielä pitää ottaa pidemmistä lomista kaikki ilo irti, kun sellaisia on. Kuuluukohan vielä muuta erikoista, en usko. Joten sen suuremmitta puheitta, kuulumisiin ja seuraavaan kertaan! Heipsansaa!



Eipäs vielä heipsansaa sittenkään. Halusin tähän loppuun vain kertoa, että katselin Johnny Depp vs Amber Heard oikeudenkäyntiä innolla ja mielenkiinnolla ja näin jälkikäteenkin, kun asia on hoidossa, minulla olisi muutama sananen sanottavana, mutta en tiedä viitsinkö tai jaksanko niitä tuoda esiin. Päätös oli oikea, sen voin sanoa. 

Ja nyt. Heipsansaa! ja Mega Pint jokaiselle. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti