keskiviikko 21. syyskuuta 2011

Puolipyhiinvaellusmatka...



Käytiimpä taas Sannin ja Mimosan kanssa Viialassa ♥ On se vaan mahtava paikka! Tämä oli vaan puolikas pyhiinvaelluspaikka, koska ei menty pääsäänösesti nahkiksen takia tälläkertaa sinne. Mun kameran johto on taas kadonnut jotenkin mystisesti jonnekkin, joten en tänpäiväsiä (eilisiä) kuvia saanu koneelle, joten saatte tyytyä mun vanhoihin Viialakuviin. Pakko kuitenkin heittää muutama kuva, koska tylsä.  :D Me nähtii TEPA ♥ jejejejeje.. Nii ja Jarkko Ahola oli lenkillä ja tuli meitä vastaan xD
  Lauantaina sitten uudestaan Anen, Paulan ja Saijan kanssa, sillon on kunnon pyhiinvaellus!... mulla on lauantaiks jo kivat taustatutkimuksetkin tehty :) Bhähähähäää!


Huomenna (TÄNÄÄN) meen Mirellan kanssa kahville. Mullois loppuviikko vapaata, joten tekemisehdotuksia otetaan ilomielin vastaan, KIITOS! :)

..eimullamuuta...

2 kommenttia:

  1. tekemisehdotuksia:Dlähde mun kanssaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa shoppailemaan! mulla on kaksi lahjakorttia kuten äsken muistin :o

    VastaaPoista
  2. mila:mä voin tulla sun seuraaaaaaaaaaaks :D mullei vaa oo ylimäärästäää rahaaa aljo kakkaakaaa :D

    VastaaPoista