keskiviikko 28. syyskuuta 2011

Randomprandon.


Milla pisti mulle tän haasteen tässänäin. Joten heittelempä sen nyt heti pois alta :3

1) Kerro henkilö linkin kera blogissasi, joka lahjoitti sinulle tämän awardin.
2) Kirjoita seitsemän random faktaa itsestäsi.
3) Lahjoita tämä sama award 5 parhaalle blogille/bloggaajalle

1. Rakastan musiikkia, tosin sen taisitte jo tietääkkin. En tiiä mitä tekisin jos en voisi kuunnella musiikkia. Se on mun henkireikä♥ Keikoilla on kiva käydä! ah.

2. Oon tosi sotkunen ihminen. Siis tykkään siitä et kämppä on siisti, mutta jostain kumman syystä en onnistu pitään sitä siistinä paria päivää pidempään. Ja siivoomisen alottaminen on tosi hankalaa, ja sitten sitä siivottavaa onkin jo paaljon.

3. Tykkään olla ihmisten kanssa ja haluisinkin että mulla olis enemmän sellasia kavereita joiden kanssa vois vaan mennä johonkin. Aaaa.. haluun enemmän kavereita.

4. Oon riippuvainen facebookista. Oikeesti. Mä oon siä koko ajan, taisiis se on koko ajan päällä ja aamusinki on pakko heti päästä kattoon mitä siellä tapahtuu. Vaikka konetta ei olis lähettyvillä niin puhelimella on pakko tsekata aina tilanne.


5. Syöminen on kivaa. Varsinkin sellanen pieni napostelu aina kun on tylsää. Mut kuitenkaan ikinä ei kaapista löydy mitään naposteltavaa. Oon yrittäny vähentää napostelua, mutmut aina kun on tylsää niin kummasti sitä löytää itsensä kaapilta tai muutenvaan miettimästä mitäs sitä sitten söisi.

6. Mä halusin mennä johonkin iltatöihin, ihan vaan sen takia, että koska mulla on hyvin harvoin tälläin arkipäivisin mitään tekemistä, kun kaverit on missä on niin sais jotain tekemistä näihin arki-iltoihinkin, muutakun koneella istumista koko ajan. Ja saispahan siinä samalla rahaa ;)

7. Viimestä viedään... Tykkää limsasta ja juonkin sitä ihan liikaa :D Tosin tykkään nykysin enemmän tölkkiversioista tai sitten puolenlitran pulloista, kun isoista pulloista karkaa heti hiilihapot ellei niitä pidä jääkaapissa, ja mä oon niin laiska ihminen etten jaksa koko ajan ravata siellä jääkaapilla :D




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti