tiistai 20. joulukuuta 2011

Neljä yötä jouluuun on....

 Mulla oli mitä mahtavin perjantai. Sillon tosiaan oli 2xrecklessit. Ensin Ideaparkissa akustisesti ja sen jälkeen sitten kunnon keikka Viialan Seurahuoneella. Ihan mahtavia keikkoja olivat molemmat ja ihania ihmisiä tuli nähtyä♥
Loppuviikonlopun istuinkin kotona, sunnuntaina tosin Taina ja noi tuli käymään ja siinä samalla sitten marsuja sylitellessä tuli huomattua että kappas, Elli onkin tiineenä. Onneks Elli on sentään synnyttäny aikasemminkin, niin ei pitäs mitään tulla!
 Viialassa oli ilotulitus, ei kyllä mitään käsitystä että miksi, mutta olipahan kuitenkin xP

 Iipa ja Tiina. Mun pääaikanen seura Ideaparkin keikan ajan, voettä kun oli hauskaa.
 LalalalaLAAAAAAAAa.......
Ane halus lumen kanssa yhteiskuvan ja sit munkin piti mennä. Viiala♥

Seurahuoneen keikkaa!







 Elli ja Ellin vauvamaha. Kyllähän se aika valtava on. Nyt Elli asusteleekin Jaguaarin ja vauvojen kanssa! Hyvin tulevat toimeen ja hyvä niin, koska mulla ei olis ollu mitään käsitystä mistä mä olisin saanut Ellille tähän hätään häkkiä. Kun ei sitä tuolla taikakuutioaitauksessa vois pitää, koska taikakuutoissa on liian isot reijät, eli tulevat poikaset pääsisivät reijistä.
Mun hiuksilla oli suihkun jälkeen joku asettumisongelma. Ne jäi tollai tyhmästi. Toi vasemanpuoleinen kuva on ennen harjausta, kun hiukset kumminkin on jo kuivat ja oikeenpuolimmainen sitten harjauksen jälkeen. Niin ja mä en tahallaan jättäny niitä tollai mutku nää oli tyhmät eikä suostunu asettumaan mitenkään muuten yritit harjata niitä mihinsuuntaan tahansa.. ARHG :D

Voitin toivontuvan avohuollon arvonnassa tälläsen herkkukorin♥

 Fazerinaa ja Glögiä. Toi glög on ihan superhyvää. 



 Nää on tälläsiä kivoja minimukeja ja nallenen. 
 Vuotiksen joulukorttivaihdosta sain ekan joulukortin, ihan mahtis!
 Marsut.netin Secret santa lahjajutusta sain kanssa eilen postia. Tositosi hyväntuoksusta suklaasaippuaa. Aattelin ensin että avaan tän vasta aattona, mut emmie sinneasti jaksanu oottaa.




2 kommenttia:

  1. Lol mä en voita koskaa mitää :c peeäs shehe jallen perse

    VastaaPoista
  2. Mä voitin pienenäki aina kaikissa laivan kilpailuissa! :D Miks nauroin tolle sun kommentille, mutjoo jallen perseeeh!!! :D

    VastaaPoista