maanantai 5. marraskuuta 2012

Silloin tällöin on tehtävä hoopoja asioita..

Tänne taisinkin jo aikaisemmin laitella kuvia siitä mun pikkuasunnosta. Noh, lokakuun viimisenä viikonloppuna saatiin sitten kannettua kamat tonne kämppään ja eilen, sunnuntaina sitten loput (kuten telkkari  ymym.). Niin sain sitten vihdoistaviimein otettua tänne kuvat kämpästä, kun siellä on kaikki laitettu paikoilleen. Enää marsut puuttuu niin sitten olis kaikki kotona. :) 
Eteinen ja keittiö. Mitäsmitäs näistä sanoisi, eipä oo oikein mitää, kuvista näkyy kaikki oleellinen. (kuvia saa suuremmaksi klikkaamalla)
Hieman pimee kuva, mutta eteisen päästä katsottuna olomakuumikälie huone.  
Sama huone kun edellinen, mutta ikkunoilta päin katsottuna, hyyi kun näyttää et mulla on tota sälää miljardisti (niin sitä kyl onkin, ei sen puoleen)

Sama taas kun edellinen, mutta nyt vastakkainen sivuseinä ja sänky (siis mistä kuva otettiin, toki) Siinä näkyy hienosti tv ja kaikki muu ja kissojen hienot raapimispuut.
 Pertin ensimmäinen ulkoiluretki Lahessa. Käytiin me sit pitkällä lenkillä (2h) torstain ja perjantain vastaisena yönä, lahen torilla oli jännää. 


Mun rakkaat, kaks näköjään tärähtänyttä tai muutenvaan kakkaa kuvaa, mut olkoon. En jasksa poistella :)


G <3 p="p">
Pertti ja kissojen kaks uutta raapimapuuta (mikkä loppujenlopuks vaihto järkkää vielä, niinku siitä yhdestä kuvasta näkee) Mutta kivat on,ja jos joku ei tiennyt niin toi ruskea, joka on tuossa sinisen alla on siis vanha :)
_________________________________________________________________________________
Olin tosiaan la-su Tampereella, lauantaina siivoiltiin mun sielläoleva kämppä loppuun ja sitten illalla menin Hannan kanssa Roosteriin. Siellä oli hessuhessu (jota Hanna halus mennä kattoon ja menin sit seuraks). Oli kiva ilta, Van Halen tribuutti siis esiinty ja sillee. Pilleillä on mukava sohia ja heilutella niitä sillee jännästi, kahvinjuonti voi olla ihmeellistä. Nimittäin joku miekkonen tuli kysyyn: "Juottekste oikeesti kahvia?" sit jotaa siinä höpötettii ja sit se men johonki. Hetkenpäästä tää sama hyyppä tuli takas ja pyys meitä vahtiin sen kaljaa kun se ite meni vessaan. 
Mun baari-ilta vähän venähti ja olinki Innalla siinä kaheksan aikoihin aamulla, mut ei se mittää kivvaa oli. 
Aamulla kun olin kävelemäs keskustassa ni joku rokkarimies joka puhu englantii tuli jotaa selittään, kerto et sen nimi on Jonatan ja et sillä on viskiä! Se meinas lähtee seuraan mua  mut sain onneks karistettua sen pois ja sain kävellä rauhassa, jokseenkin tosin väsyneenä Innalle. Hyvin pääsin perille ja nukuinkin sitten hienosti pari tuntia. 

Loppuun vielä tällänen kuvatus, oon reilu, tiiän!! :D Jani tuli nukkuun "hieman" pitkäks venähtäneen baari-illan jälkeen tonne mun kämpille. Gangsta rakastu ihan täysin Janiin. Mutta On ne vaan söpöjä :) hihi.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti