torstai 29. marraskuuta 2012

Kun minä oikein jysäytän niin se ei totisesti ole mikään kamelin pieru.

Kuka tietää, mistä tuo otsikko on? :)
Järjestelin mun leffat tässä yks ilta, ei siihen mennyt kun joku ~4h. Mutta nyt ne on taas kivasti listattu aakkosjärjestykseen. Vielä kun sais aikaseks rakentaa näille pahviversioille sellasen hienon lokerikon :D


Lohtalohta. Uunilohta. Kekolohi.
 Oltiin taas yks päivä (iltayö) Pertin kanssa torilla. Istuttiin yhteensä joku 3h tuolla. Saatiin juttuseuraa ja Perttiä käytiin silittelemässä kovasti, moni ihmetteli miten se on niin rauhallinen. Joku pullonkerääjämummo toi Pertille vettä ja jäi jutteleen meijän kanssa. Sillä oli kotona 38 koiraa kirjahyllyssä, posliinikoiria.




 Neljän, viiden aikaan aamuyöllä on hyvä istua rappukäytävässä ja lukee Etlaria :D Moni tais kysyykki et onks mulla kaikki hyvin. Mut oli jännää.

 Oon kävellyt tässä ulkona pitkin poikin sekä Pertin kanssa että yksin. Koska en tiiä miks mut ku oon yksin kotona nii alkaa ihan tosipaljon ahistaan ja siihen auttaa yleensä vaan se, että loikin vaan pois kotoo, ellen jostain kummanjännästä syystä saa tänne seuraa. Mutta noh, ei voi mitään tän kanssa on elettävä :D
 Mun mursumarsut on tullu kotiin, kai mä siitä oon tääläki jo kertonut. Mutta jokatapauksessa, sain tässä   yks supertylsä ilta rakennettua tyttösille uudestaan kerrroshäkin. Nyt niillä on kivasti kolme kerrosta ja pojat pääs muuttaan tohon tehdashäkkiin. Ainoo huono juttu tässä on se, että pojat on alkanu tapella sen verran, että niillä on pidettävä väliseinää häkissä, mutta ehkä se tästä vielä. Tai sitten vaan mennään tällä väliseinäratkaisulle :)
 Kääntäkää näyttönne!
 Omena on jännä!
 Tässä on tämä marsujen paikka, kerroshäkissä on kolme kerrosta ja siellä asustelee neljä tyttöstä. Pojat asuu tuolla ylhäällä. Niin ja on tässä marsujutussa yks huono puoli tänävuonna ilmennyt, mun heinäallergia on pahentunut sen verran, että oirehdin myös kuivasta heinästä. Mutta emmie sen takia mun mursumarsusia hylkää, minähän kestän vaikka minkälaisen heinäallergian ;)
 Festari etualalla ja Mini takana :)

1 kommentti:

  1. ''Kun minä oikein jysäytän niin se ei totisesti ole mikään kamelin pieru''
    Noita sanoo niin yhessä Muumi jaksossa (:

    VastaaPoista