keskiviikko 19. joulukuuta 2012

Kuka kuorii sinun omenasi?

Se on sit joulukuu jo hyvässä vauhdissa. Ja kuus yötä ennää jouluaattoon, kyllä se aika taas menee nopsaan. Oon tässä parisen viikkoa ostellu joululahjoja enemmän ja vähemmän aktiivisesti. Se on vaan yhtä vaikeeta joka ikinen vuosi. Vaikkei mulla tänävuonna ees oo paljon ketään kelle ostaa (Inna, Mummi&vaari, Jani, Milla ja Anni. Eli ne tärkeimmät) Muutaman lahjat puuttu vielä tyystin, koska ei vaan yksinkertaisesti keksi mitään, muutamalle taas oon keksiny jo kivasti kaikkee mitä en voi tässä paljastaa, kun ne kuitenkin tulee ja lukee :P Niin ja joulun vietän Hauholla jollain kivalla mökkisellä kera innan ja mummin ja vaarin. 
Muuten on mennyt ihan jees, ei oo ollut mitään sen ihmeellisempää minkätakia tänne blogiin pitäs jotain rustailla, oon tylsä ihminen :D Mutta viime viikonloppuna olin TAAS katsomassa Vuonna 85-näytelmän. Ja yhtä mahtava se oli edeleen, ja eturivi on kiva ja Mauno
Sain taas Maunon plektran (kiitos Innan) ja sit ostin vihdoin sen käsiohjelman. Eihän tuo ollut mulle vasta kun seittemäs kerta koko näytelmää. Nyt 21.pvä koko juttu loppuu :c Mutta onneks on liput takataskussa ja päätösbileisiin oon menossa kivasti kera Virpin. 
Kävin tossa eräs yö kuvailemassa pitkin Lahen keskustaa koska tylsyyskuolema. Ja ihan okokok kuvia tuli, vaikken tollain pimeellä osaakkaan tota mun kakkajärkkäriä käyttää (kakka siksi, koska automaattinen tarkennus rikki). 
Ostin tossa yks päivä uusimman singstarin ja ihan kivalta se vaikuttaa, vaikken sitä oo vielä päässytkään kauheesti kokeileen. 
Tässä vielä ihkusti kauhea kasa kuvia ja ehkä jotain jänniä selittelyjä kuvien seuraksi. Nauttikaa tai älkää nauttiko. 
 Tää on joskus montamonta päivää tota kuvailureissua ennen otettu kuva kun kävin hihhuloimassa tuuletusparvekkeella ja katolla :D
 Pertti pyys ruokaa istumalla lavuaarissa. Jouduin sitten kivasti keskellä yötä käppäileen läheiselle (taino läheiselle ja läheiselle) huoltsikalle hakeen herralle vähän purkkiruokaa. Kun ei tolle hienohelmalle kelpaa pelkät pipanat xD
 Arvatkaa mitä?






 Kaupungintalo.

Ja trollollooo vessateiniihkukuva :D Oli pakko kokeilla miten toimii vessassa kuvaaminen :DD Ja tää on sieltä huoltsikan vessasta, ihan kun sillä olis jotaa väliä.

Ainii ja NIKO on palannu kivasti takaisin arkeen. (tää oli ilmotusluontonen asia, koska Nikoa on ollu ikävä!)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti