maanantai 7. tammikuuta 2013

Hiuskriiseilyä, auttakaa!

Mun pitäs värjätä hiukset, koska juurikasvu. Eka tosin pitäs heittää vaalennus, koska muuten tohon juurikasvuun ei tartu mikää kunnolla. Mutta nyt mulla onki sitten kriiseilyä siitä, että millaset hiukset mä haluun. Punasta joo, mutku en haluis taas kokonaan punasia ja en osaa päättääkeksiä minkälaiset. 
Hiusten mallikin olis kiva taas, leikkaaminen ei tosin tuu kysymykseenkään, koska haluun pitkät hiukset.
Pidennyksiä oon miettiny, mutta en haluu klipsipidennyksiä, koska ne on perseestä.
Joten auttakaa mua ja kertokaa mitä mä teen näille mun hiuksille. 
Tein tähän kauniisti vielä muutaman hiuskollaasin. Ei noi kuvat oo minkäänlaisessa aikajärjestyksessä, mutta siinä vähän näkee millasia hiuksia mulla ON ollu :D



Edelliset pidennykset, aika loppuvaiheilla toi kuva. Koska ne ei ollu aitoo hiusta nii ne meni lopussa tollaseks hampuks. Oisin laittanu niistä paremman kuvan, muttaku en löytäny sitte yhtään minkäänlaista kuvaa, joten toi saa kelevata.

NYT KAIPAAN NEUVOJA/ IDEOITA MITÄ MÄ NÄILLE TEEN!?!??!??!

kiitos

7 kommenttia:

  1. mun henk.koht. suosikit on keskikollaasin keskikuvat:3

    VastaaPoista
  2. Samaa mieltä kuin edellinen kirjoittaja. :)

    VastaaPoista
  3. aww gurl söpöt noi blondit mut oon sitä mieltä es keltaset on se ainoo ja oikee vaihtoehto !!(;♥

    VastaaPoista
  4. Samaa mieltä kuin kaksi muutakin kommentoijaa (: Ja miullakin on hiuskriisi. Haluan takasin mustaks, mutta en halua luopua miun punasesta ):


    - Veera
    (en jaksanu kirjautua bloggerii, nii tulee ny nimettömänä)

    VastaaPoista
  5. Kyllä noi punamustat on parhaat. Mutmutmut pidennyksetki näyttää tosi kivoilt!

    VastaaPoista
  6. vedä kaljuks.. no ei vaa, musta noi punamustat kuvien perusteel on parhaat :)

    http://my-true-mushroom.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Ekan kollaasin vikat hiukset,noi punaset, ne on ihq,kuten sinäkin kultaseni:)<3 T:Sannisesi:3

    VastaaPoista