keskiviikko 27. maaliskuuta 2013

Haastepostaus: "Minä Rakastan..."



Sain haasteen Nikolta . Tehtäväni on ottaa kodissani seitsemän valokuvaa jostain asiasta / esineestä joita "minä rakastan.."  lisätä kuvat blogiini, kertoa jokaisesta kuvasta jotain. Sen jälkeen haastan seitsemän bloggaajaa tekemään saman. 

Tää oli yllättävän vaikee. En aluksi meinannut millään keksiä, mitä tähän pistäisin. Muutama juttu oli heti tottakai mielessä, että niitten on pakko olla tässä. 

Minä Rakastan...

Pleikkari ja pleikkaripelejä. Niitten avulla on kiva tappaa aikaa,  ja tosikauan halusin ps3:sta ennenkun sellasen sain itselleni hankittua. Tosin oon siitä huono, et en jaksa ikinä pelata mitään peliä puoltatuntii kauempaa kerralla. Mut silti se on kivaa, siis pelaaminen.

Minä Rakastan...
 Oma kone. Sitä tarttee joka päivä (taino ei pakosti, muttamutta). Koneella kuitenkin vietän suurimman osan ajasta, pidän ystäviin yhteyttä ja luen maailmanmenosta, sekä päivittelen omia kuulumisia ja hihhulointeja facebookkiin ja blogiin.

Minä Rakastan...
Varustelekan Scho-ka-kola. Se on ns. energiasuklaata. Ja on muuten hyvää, vaikkei ainakaan tuota tummaa voi muutamaa palaa enempää kerralla syödä. Kyllä tätä pitää aina olla kotona saatavilla. Tässä linkki, jos jotain kiinnostaa :3

Minä Rakastan...
 Pasila! (ja kivasti noi salkkaritkin on samassa kuvassa). Ihan parasta laittaa vaan taustalle pyöriin kun datailee tai tekee jotain muuta. Juur sopivan pituisia jaksoja ja sellasia mitä ei tartte kokoajan seuraamalla seurata, varsinkin jos on ennestään muutamaan kertaan jaksot nähnyt. Niihin ei myöskään kyllästy ikinä.

Minä Rakastan...
Potterit. Oon ollu Potter-fani siitä asti, kun mummi sai joskus Viisasten kiven joululahjaksi. Potterit on vaan jotenkin niin mahtava ja mukaansatempaava tarina. Kirjat voi lukee yhä uudestaan ja uudestaan läpi, samoin leffat voi katsoa. Muut potterfanit on mitä mukavimpia ja oheistuotteita on kattava määrä. Potterit on iso osa mun elämää.

Minä Rakastan...
Chihuahua pankki. Mulla on näitä kaks. Toinen on sellanen musta, jolla on nahkatakki ja pääkalloriipus. Sen ostin joskus aaaikaa sitten laivalta, tän sain äitiltä synttärilahjaks. Nää on niiiiin ihania ja aika moni, joka mut tuntee tietää, että tykkään ihan ylipaljon Chihuahuoista (kkirjotetaakse ees noin) :)

 Minä Rakastan...
 Ehkä yksi tärkeimmistä esineistä mun koko kämpässä on tämä. Nikolta saamani kirje, mitä en ees ite ollut pyytänyt. Melkein heti, kun kirje mulle tuli se pääs komeilemaan mun seinälle ja kehyksiin. Tällä "paperinpalalla" on mulle vaan niin todella paljon tunnearvoa, että ei voi sanoin kuvailla. ON  vaan jotain niin parasta. <3 br="">

Haastan:
Veeran
Heban

..ja kaikki muut jokka tän haluu tehä, en keksiny muuta.


Kaikki kuvat ei oo kotikotina otettuja, koska lasken mun kodiks tavallaa kaks (taino useamman) paikkaa.

1 kommentti:

  1. Khiitos tästä todellisesta haasteesta, huhhu, mut joo meitsi tekee tän heti kun inspiroituu!

    VastaaPoista