maanantai 30. syyskuuta 2013

Jee, koti!

Wuhuu. Vihdoin. Sain tän asunnon valmiiks. Mulla oli ihan hemmetisti sitä tavaraa, en ymmärrä edelleenkään miten sitä voi olla niiiiiin paljon. Mutta nyt ne kaikki on täällä, osa tosin vintillä, mutta anyway.
Heittelen tähän nyt vaan hienosti muutaman kuvan tästä kämpästä. täällä sitten seuraavat 3kk asutaan jee :)

Tänään oli siis lopullinen muutto, ysiltä herätys ja joskus kympin aikaan lähtö. Mun jalkoja särkee. Ensin raahattiin pari tuntia tavaroita paikasta toiseen. Sitten lähin kauppaileen (kiitos mummivaari, sain ruokarahaa.) Kauppailun jälkeen jonkun parisen tuntia tässä purin noita tavaroita, sitten menin tonne keskustaan hihhuloimaan Sannin kans ja sielä meni jonkin aikaa :) Parisen tuntia tässä nyt oon taas ton jälkeen purkanu tavaroita ja VIHDOIN valmista. Huhhuh.

 Siinä huonetta keittiöstä katsottaessa. 
 ja ikkunalta ja parvekkelta katsottaessa.
 Ja tv-tason vierestä katsottaessa. Sielä minun bassoseni, hihi.
 Sielä nukkumapaikka ja kone. Ja kirppu piilossa sängynalla.
 Minun hieno keittiö :)
 ...Jossa on myös pöytä.
Ja siinä vielä eteinen hienosti :D

Vessasta en teille nyt antanut kuvia, sorry.
Kuvaan huomenna vielä upean asunnon esittelyvideon. 
Kiitos ja näkemiin :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti