keskiviikko 23. helmikuuta 2011

...

Anteeks, en jaksanut keksiä mitään otsikkoa ;(

Tää päivä ei alkanu kovinkaan hyvin, tai alko se sillon kun heräsin, kun muistin meneväni vasta kymmeneen ♥ Mutta sitten kun meninki tonne yleisiin tiloihin ja yks ohjaajista kertokin sitten, että sossut oli päättäneet,että mut viedään ja haetaan koulusta joka päivä. Ei tässä sillai muu vituta kun se, et ku saatetaan monesti päästä tuntia tai puolta tuntia aikasemmin niin sit joutuu odotteleen ikuisuuden koululla. Muutenkin noi sossut ärsyttää mua ihan älyttömän paljon. Ja se n.s. mun oma sossu on sellanen et sen täytyy pätee kaikessa, vaikkei se tietäiskään mistään mitään.. eikä se kyl tunnu paljoa tietävänkään. Mulle on siis tullut ihan sairaasti poissaoloja koulussa, ja niille ei oo ees mitään oikeeta syytä, kun kun en vaan oo jaksanu käydä siellä koulussa, vaikka noista teoria- ainesta pidänkin.

Tää on ollut huono sekä hyvä viikko, pääsen sentään joka päivä koneelle, kun sain vihdoin läppärille mokkulan. Mutta sitten oon saanu niin paljon valituksia ja ohjeistuksia (ihmisiltä jotka eivät asioista mitään edes tiedä)
Muutenkin kun oon arkisin ihan joka päivä täällä tuulimäessä ellei koulua lasketa. En tiä kauanko tätäkään jaksan, etten oikeesti käy tuolla ihmisten ilmoilla... mutten yksinkertaisesti kerkeä, jos viideltä on ruoka ja kasiksi pitäisi olla jo takasin, ehin siinä ajassa ehkä tampereelle ja heti takas...
Muutenkin tuntuu et oon koko ajan yksin.. kaikki kaverit, joiden kanssa mielelläni olisin on jossain kakassa. Anninkin kassa, kun olin tottunut tyyliin joka toinen viikonloppu olemaan  ja nyt sitten nähäänkin tosi harvoin, kiitos sossut tästäkin ♥
Ja ens kuussa olisi taas yksi tuulimäkiviikonloppu -.- Viime tuulimäkiviikonloppu oli ihan kamala. En muutenkaan viihdy täällä kovin hyvin, ja sitten kun joutuu olemaan täällä viikonlopun. Voin ihan suoraan sanoa, että perjantai- ilta menikin melkein kokonaan yksin itkiessä... en oikeesti jaksa vaan olla...

 Että tälläinen vuodatusteksi tälläkertaa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti