torstai 28. heinäkuuta 2011

lokki,lokki minne lennät....

Hyyrysen veljesten biisi, Lokki. Se on soinut mun päässä kaks päivää! Opettelin muuten tosta ton kertosäkeen tanssin ulkoa, kun oli tylsää :)



Vein tiistaina Virpin kanssa mun uuteen kämppään kirjahyllyn, ja tuopin! Millakin tuli käymään siellä sitten. Oltiin hetki siinä kämpällä ja suunniteltiin kaikkea, ja sit joku poika pyörän kanssa huuteli jotain ja kyyläs niin laitettiin verhot kiinni, oli kivaa!
Tutustuttiin kämpän ympäristöönkin, siinä on kyllä kaikki niin lähellä kun olla ja voi. Ihan mahtavalla paikalla.


Näkymää parvekkeelta. Tai no parvekkeelta, ja parvekkeelta, mulla on vaan ranskalainen parveke, mutta parveke kuitenkin. Tässä kuvassa sitä ei kunnolla huomaa, mut mun ikkunasta/parvekkeelta näkyy kotipizza.




Näytin Millalle myös Tullintoria. Sekin on ihan lähellä mun kämppää.

Enään neljä yötä täällä ja sitten olis virallinen muuttopäivä. Milla tulee pitään ekaks yöks mulle seuraa sinne. Huomenna meen varmaan käymään Ikeassa, ihan näin katsastuskierroksella, ja jos sattuisin sieltä löytämään oikeankokoisia taulukehyksiä. Pitäs saada muutama juliste kehystettyä.


p.s pöllin kuvat Millalta ;)

1 kommentti: