torstai 7. heinäkuuta 2011

Paaljon onnea vaan!!

Mun pieni vaavi täytti tänään 2v, siitä on tullut iso poika.♥ Joojoo, on se kello jo yli puolenyön, mutta minäpäs olen Ruotsissa, jossa kello onkin vasta puoli kakstoista.

Sai se Pertti kakunkin, courmet- purkkiruokaa, laktoositonta kermavaahtoa, pipanoita sekä kinkunpalasia. Hyvin kelpasi.

Kävin tänään mummin kanssa kaupoilla, ei löytynyt vaatekaupoista mitään ihmeellistä. Esittelen ostokset tässä merkinnän lopuksi. Aurinkokin alkoi paistella jossain välissä, ja tuli siellä sitten ihan lämminkin, 28 näytti mittari, tosin se oli auringossa. Ainiin, otettiin me mulle passikuvatkin ajokorttia varten.
  Ostettiin Öb:stä irtokarkkeja. Katteltiin myös mummin kanssa Harry Potter  ja kuoleman varjelukset osa1, menen muuten toisen osan katsomaan vuotisnäytökseen. En ole yhdessäkään vuotisnäytöksessä ollut, joten pakkohan se on tuohon viimeiseen sitten mennä :)


 Mummi osti mulle tosi söpöjä lastenlaastareita!

Kangas ja naru potter juhlakaapua varten. Mulla olis ens viikon keskiviikkoon asti aikaa tehdä toi. Aika kiire tulee :)
Tollanen paita tarttui mukaan Garderaben- nimisestä kaupasta. Aika kallis kauppa, mutta toi olikin 50% alennuksella, ja silti tuli maksamaan melkein kakskymppiä!
 Ah-Niin-Ihanat passikuvat.



Ja sitten vielä synttärikuvia....


2 kommenttia:

  1. mä meen kattoo ton uusimman potterin saaran kaa ennakkonäytökseen joka esitetään klo 00.07 :D:D:D 12.-13.7 välisenä yönä :D nii ja ihanat noi sun kissat ! + ihanii laastareita :D

    VastaaPoista
  2. Katriina, mäkin mietin eka et oisin mennyt katsomaan sen, mutta sitten kun kerran haluisin mennä vuotisnäytökseen, ja tää on viiminen mahdollisuus niin meen sit sinne :) Kissat kiittää<3

    VastaaPoista