tiistai 3. huhtikuuta 2012

Taka-taka-taka-takatalvi!

Kaikki on varmaan jo hienosti huomanneet, että se takatalvi iski sitten oikein kunnolla tänne! Tuolla ulkona on ihan järkyttävät määrät tota lunta, huhhuh.
Mun piti mennä eilen käymään Ikeassa, ja meninkin. Bussimatka sinne kesti normaalin about. 20minuutin sijasta tunnin, oltiin Hatanpäällä jumissa varmaan se puolisen tuntia ainakin. Takasintulo sujuikin sitten ihan hyvissä merkeissä, tosin keli oli edelleen yhtä kamala.

Tylsyyksissäni kävin tänää aamusta, okei kello oli jo yks mut se oli mulle aamu, koska olin juur heränny. Nii, kävin siis tossa Tammelantorilla aamukahveella, hauska juua ulkona kahvii ku jokapuolella o kauheesti lunta ja aurinko paistaa. Onneksi löysin ne mun aurinkolasit  (pesukoneesta!!!) nii ei häikässy niin kamalasti. Myöhemmin päivällä kun oli (taas) tylsää matkasin koikkarin prismaan. Ostin kaikkee jääänänänänä joomoi. Löysin samalla kadulta puhelimen ja poimin sen talteen, huomenna kiikutan sen sitten tohon poliisiasemalle, kun tänään se ei enää ollu auki. Toivotaan että omistaja löytyy puhelimelle.
Kotiin päästyä tein Millalle keksejä jajaja tylsistyin ja tylsistyn edeleen, kunhan oon tän blogin kirjoittanut.
Kuvailin tänne videon mun kämpän siisteydestä. Mua oikeesti hämmentää tosi paljon kun täällä on siistiä (ja tää on siis mun mielestä siistiä), kun yleensä täällä ei sitä yhtä päivää pidempään siisteys pysy, mutta nyt on jo kolmas päivä menossa!!



älkääkä oikeesti välittäkö, toi video on ihan kamala. Mut en jaksanu alkaa kuvaileen tota uudestaa viidettätuhannetta kertaa. Jaja ei mun musiikki oo oikeesti noin kovalla, tää puhelin ottaa jostainsyystä aina sen videoihin tosi kovalle :D

1 kommentti:

  1. AAA.
    Sä kuuntelet Apulantaa.
    Ja löysin sitte jonkun muunkin joka tiskaa harvoin

    VastaaPoista