lauantai 31. maaliskuuta 2012

Keikkailua ja vähän lisää keikkailua!

Eilen tuli mentyä Apulannan keikalle tohon viereen, Pakkahuoneelle. Keikka oli mitä mahtavin ja voin sanoo et mun jalat ja kädet (jos yritän käsiä nostaa) on edelleen ihan kuolleet. Eero ja Eksyneet lämppäs apulantaa ja olihan se ihan....hyvä taino nii :D
Minä hyppelin jonottaan joskus yhen aikoihin suunnilleen, ehkä hieman jälkeen. Heba ja Iipa olikin siellä jo jonottelemassan. Heiteltiin Iipan kans toisiamme kivillä ja jostain kumman syystä niitä kiviä löyty vielä tänäänkin mun paidan alta ö_ö jajaja kävin joskus iltapäivästä (kokoajan ollu iltapäivä mut kuitenkin) hakeen itelleni kotoo ruokaa ja noille jäätelöö. Mullahan ei ollu kotona puhtaita lusikoita, joten Iipa ja Heba lähti mettästää meille lusikoita, loppujenlopuks ne sitten sai lusikoita hienosta kahvilasta (josta ei uskallettu kahvii ostaa, mut lusikoita kyl hakee) Viialan leipomosta OLIS saanu kaks lusikkaa viidellä sentillä!
Jonotus meni yllättävänkin nopeesti, jossain välissä mulle tuli vilponen (aatelkaa, mulle!) ja kipitettiin hakeen mun takki kotoa ja iipa heitti laukkunsa samalla tänne. 
Eturivi, tottakai. Ja kuten jo sanoin niin keikka oli mahtava ja mä selvisin! (en pyörtyny tms.) välillä kyl meinas vähän alkaa heikottaan, kun tuli kylmä tai alko kädet tärisee, onneks mie osaan jo hyvin kaikki noi tunnistaa ni osaan hetken "levätä" ja sitten taas jatku riehuminen. Tapoin polvenikin keikalla, mut ei se kauheen pahasti menny koska nyt se on jo suhteellisen hyvä ja ei satu enää läheskään niin paljoo mitä eilen.

Tänään olis sitten suuntana Mokoma, klubilla eli myös tuossa vieressä. Mokomaa lämppää Jukka Ruostila & Kaaoksen ystävät. Ikinä ees kuullu tosta, mut sen näkee sitten millanen toi tulee olemaan.
Meinas ton mokoman lipun kanssa iskee paniikki. Facebookissa mokoma ilmottaa että 13 lippua jälellä, onneks asun tässä sen verran lähellä et lähin sitten juoksenteleen äkkiä tohon klubille ostaan sitä lippua. Klubille pääsytyäni lippuja oli enää 4 jäljellä, eli just sopivasti ehin ostaan lipun ja siellä se odottelee rahapussissa.
Nyt istuskelen vaan kotona, vois vaikka siivoilla aikani kuluks.

MUISTAKAAHAN TÄNÄÄN 20.30-21.30 EARTH HOUR, joten sammutelkaahan kaikki valot ja sillee..

Mietin ite et meenkö hihhuloimaan tonne ulos Eart Hourin aikaan vai istunko kotona, mokomaan aukee ovet 21.00 joten puolisentuntia kerkeen hilluroimaan earth houria olin sitten missä tahansa. Jokatapauksessa mun kämpässä ei oo ykskään valo tuona aikana päällä, eikä muuten konekkaan, uskokaa pois!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti