perjantai 2. maaliskuuta 2012

Hymyile, nosta kädet ilmaan, sano lyhyt selkeä lause...

Taas kirjottelen tänne jotain ei-niin- jännää, mutta eipäkai se mittee. Ahvenanmaalle tulin tänään, lähettiin Ruottista joskus yheksän (kymmenen suomenaikaa) aikaan aamulla, laivamatka kesti sen parituntia, joten paikallista aikaa oltiiin joskus yhen aikaan perillä.
Täällä on ollut koko ajan aurinkoinen ilma ja pilvetön taivas. Plussalla ollaan oltu koko ajan, ja toi aurinko on kuitenki lämmittänyt sen verran, ettei kylmä aikanaa ole ollut.  Sunnuntaina matkaan päivällä kotiin, ja joskus illalla oon sitten Tamperella.
 Eilen tuli käytyä hieman kaupoilla mummin ja vaarin kanssa, sain uuet akvarellivärit jaa värikynät (koska kissat oli kivasti heitelly edellisiä, okei olin mieki osan niistä hukannu). Ruutupaita lähti kanssa matkaan ja mummi osti hiuslakkaa, nii ei tartte omia rahoja siihenkään tuhlata.
Tänään en ole tuon matkustamisen jälkeen oikein muuta tehnytkään, koneella istunut jaja yrittänyt saada aikaa kulumaan. Eikuhei, kattelin mä muutaman tunnin  Disnikanavaa. Sieltä tulee vaan niin kivoja ohjelmia, uskokaa pois ;) Nikon blogimerkinnän ja suosittelun innoittamana rekisteröidyin tänään  buzzadoriksi. Ihan mielenkiintoselta sivulta tuo vaikuttaa. Siellä voi osallistua ilmaisiin kampanjoihin, testata tuotteita, ymym. Ota selvää asiasta oheisesta linkistä, jos kiinnostaa. Jos rekisteröidyt niin laitahan suosittelijaksi Gerkko, kiitos!



 Siinon kynät jajajaja pensselit (ainii ostettiin me nekin) ja tota värisalkkuakin näkyy hieman. JA ÄLKÄÄ PELÄSTYKÖ noi hinnat on tosiaan kruunuissa, EI euroissa ;)
 Kaauluspaita♥ ja hiuslakka, katotaan kauan toi kestää, viimesin kesti sen kolme- neljä viikkoo, hupsis.

Epäedustus, mutta jooo :D Mun silmät näyttää tässä ihan oudon värisiltä.
Omnomnom, jäätelöä. Siinon vanhanajan vanilijaa jajaja triplasuklaata, tosin toi triplasuklaa oli ehkä liian suklaista mulle, mutta eeei se mittee. 

Nyt mua huippaa, en tiä miks. Tuntuu siltä että tää talo keinuis. Ehkä mulle jäi jälkijuttuna laivasta, kun se laiva keinu ihan hirveesti (jas mulla alko särkeen päätä), tosin pienellä viiveellä. Siitä on jo aikaa kun oltiin perillä. Ehkä mie meen kuluttaan aikaa telkkarin seurassa, tai sitten vietän vaan tietokoneen kanssa laatuaikaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti