perjantai 11. toukokuuta 2012

Sata sata ropiseee...

..pili pili pom!! Viimeyönä sato kivasti vettä ja kävinkin sitten vähän hihhuloimassa tuolla pihalla. Jostain syystä tykkään vesisateesta ja vesisateessa on kiva kävellä. Yleensä kävelen viä ilman sateenvarjoa, onneksi tälläkertaa mummin sateenvarjo oli jäänyt tänne ja otin sen mukaan. Puolessavälissä mun hihhulointia alko sataan ihan kunnolla sitä vettä ja vaikka siinävaiheessa olinkin jo kutakuinkin läpimärkä niin se sateenvarjo oli aika täydellinen apu.
Ja voin sanoo että kannattaa mennä vesisateeseen jos hiuksista lähtee väriä. nimim. mun paidassa on vaaleanpunaista.






 Ja oi kyllä, minulla ON vaatteet :'D

Hämmentävästi nukuin viimeyönä, joskus 2-4 välissä nukuin sen hetken, sit valvoin niin kauan et kerkesin kattoon kaikki pikkukakkosen lastenohjelmat, nukahin ja heräilin aamulla kunnes nousin siinä yhenaikaan. Mulla on _joka_ aamu joku ongelma, et herään ekan kerran joskus 7-8 välillä ja sit sen jälkeen about. tunnin välein, kuitenkin nousen ylös (tekemisistä riippuen) siinä iltapäivästä. En vaan ymmärrä miksen voi aamullakin nukkua kunolla vaan pitää heräillä.



Oon istunut tänään TAAS koko päivän kotona. Anen piti tulla tänne, mutta sillä ei ookkaan rahaa. Eipä tosin mullakaan, kävin tänää kaupassa ja maksoin neljän euron ostokset mun vikoilla viis- ja kymmensenttisillä ::::D
Ainiin, ulkoilin mä pertin kanssa about. 10minsaa. Se ei yleensä _ikinä_ taho mennä sadekelillä ulos, eli siis se tua alaovella yleensä kääntyy takasin sisälle. Aattelin toki että nyt se tekee samallailla, mutta mitäs tää päättäkin lähtee tyytyväisenä kipittelemään nurmikolle. Minä sitten hienosti kävelen sukkasillani perässä.






Ei mulla taas oikeesti mitään asiaa ollut, kunhan tänne jotain kakkkaa kirjottelin koska mulla oli noi tooosi upeet kuvat viimeyöstä, jotka halusin laittaa tänne. Mie jatkan varmaan demittämistä ja tylsistymistä ja jotain kakkaa, mitä nyt tässä keksinkään. Mulla ei näy telkkari :( Kissat päätti riehuessaan rikkoo mun antenninjohon enkä ole saanut vielä ostettua uutta.
TUHOLAISKAKSIKKO♥


P.S vierailkaahan ihmeessä Nikon blogissa, siellä on mm. toosi ylisöpöjä kuvia kun se oli pieen. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti