sunnuntai 18. elokuuta 2013

CHILIFEST!!!!!

Chilifestit oli ja meni. Hienoja kuvia voitte katsella Chilifestien facebook-sivuilta. Taitaa mutkin sillai hieman bongata jostain kuvista. Täällä myös on kuvia.

Oli kivaa. Infossa olin, seisottua tuli noin karkeesti arvioituna koko viikonloppuna 24tuntia. Huhhuh, nyt sattuu kantapäihin, mutta ei se mitään. Tänään vielä hieman jameilua Roosterissa, koska Lucajamit :3

Tän postauksen ideana kun oli esitellä nämä kaikki, mitä matkaan tuolta festeiltä lähti. Niin tässä, kuvien kera tottakai.


 Pakko oli ostaa. Saa nähä miten usein tulee käytettyä, kun varoitetaan, että pitää käyttää varovasti. 

 Nagamurskaa. 
Tuli hankittua hieman mausteita. Kaikki ei tule tosin omaan käyttöön, hankin ystävällisesti Janillekkin hieman mausteita :)
 Karkkeja :)
 Tälläsiä jotain hienoja kastikejuttuja :)
 Chilejä. Tuoreita. Naga voi olla jännä. 
 Oon jo monesti tästä haaveillut, nyt se on tässä. :D hjee

 piparia.......
 Suklaata. Molempia maistoin. Toi vasemmanpuoleinen on oikeestaan sellanen mitä vaan pystys syömään kun normisuklaata, tai mie pystyisin. Toi oikeenpuolimmainen tuntuukin sitten jo kivasti. 
 Tälläisen hienon kangasmerkin sain matkaan.
Toffeeta. Savusuklaatoffee ja vadelmatofffee, ja teeman mukaisesti molemmissa toki chiliä lisänä. 

Minä rankan työviikon jäläkeen. Oon pelottava.
Pakko hehkuttaa mun hienoo passia, josssa on oikein nimikin :D hähähä

Niin ja toki chilikahvia ja sipsejä ja NAPALMINALLEJA myös löytyi, jo ekana päivänä. Niiden maistelusta video tässä:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti