torstai 29. elokuuta 2013

Joku koulujuttu ja vähän kuulumisia.

Joo, nyt se sitten tapahtu. Mie alotin koulun, lukion, aikuislukion. Etänä tosin. Taino yks on pääosin iltaopiskeluna, muut kurssit etänä (jossa on kyl 3lähiopetuskertaa, mut kumminkin)
On tää jännää, ihmiset luottaa mun koulunkäyntiin niin hurjasti, että :DDD Mutta katotaan, ehkä mä onnistun yllättään kaikki ja suorittaan tän ihan loppuun asti!
Tää ainoo iltakurssi on ruottia, oli muuten ihajjees eka tunti. Ei ollu vaikeeta.

 SIINÄ on wilma. jippii. siitä näätte mun kurssit, suoritan hurjat 4 kurssia tässä jaksossa. Bilsaa, Matikkaa, Ruottia ja äikkää. Mikäs tässä. Kai mä selviän. 

Ja kun kerran tässä puhuttiin tosta Ruotsista, niin jos ette oo huomannu, niin oon ladannu videon youtubeen, jossa puhun vähän pakkoruotsista. Video alla. 



Nyt kun ollaan "muutettu" tänne eri paikkaan Treellä. Asustelen siis vielä noin kuukauden verran Innalla. Mullon täälä ihan oma huonekki ny sen aikaa, jipi. 
Ollan käyty Kirpun kans lammella kattelemas sorsia, tosin tänään siel oli vaa lokkeja. Ja sit koirapuistossa vähän poistamassa ton AD/HD koirulin energiaa. 

 Kattokaa ny kuinka nätti toi pikkunen onkaan. aws
 Ja tässä minä, lol. 
SIELLÄ. on paljon lokkeja. Mä en tiiä miks, mut mä tykkään noista nuorista lokeista, mikkä ei siis oo viä ihan valkosia. Ne on kivoja :D haha

AINII kaikki kuvat on muuten tältä päivältä. jes.

Ja sitten pitää vielä hehkuttaa. Koska huomenna se tapahtuu, vihdoin. Suuri odotus päättyy  ja ah! Sitten se on vihdoin täällä, mulla on aikanen herätys, sillä vähän ennen yhdeksää pitää olla keskustassa. Tiedättekö jo mitä tämä tarkoittaa? Ylex:llä oli tästä ennakkojuttuja. Ylihuomenna on Valkeakoskella jotain tähän liittyvää! Tämä on jotain mahtavaa, upeeta. 
Okei, eli....
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
..
.
SPIRIT. Reckless Love siis julkaisee huomenna kolmannen pitkäsoittonsa. :) JIPII.



3 kommenttia:

  1. Saanko kysyä että asusteletko nykyään koskissa kun en oo ihan sata varma mut taisin törmätä suhun tänään! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Emminä koskissa asu nykyään :) mutta hyvinpaljon mahdollista, että törmäsit muhu siellä, koska olin tosiaan käymässä koskissa! :)

      Poista
  2. Oukei:) sun blogis on tullu aikasemmin sattumalta vastaan lueskellessani nikosaarisen blogia, että meillä taitaa olla yks yhteinen asia, molemmat tykätään nikosta:) olin siinä leffa teatterin eessä kun näin sut menevän muutaman kaverin kanssa ohi ja hämmästyin eka enkä ollu uskoo silmiäni:D heh pitääpä vaan tuumii et ompa suomi pieni paikka:D

    VastaaPoista