lauantai 5. joulukuuta 2015

joulukalenteri luukuti 5, joulun must have

Tänään joudutte tyytymään täysin kuvattomaan postaukseen, sillä olen itse Turussa tädilläni viikonloppua viettämässä ja en muistanut tietenkään kopioida joulukalenteriaiheita mukaani.

Tänään puhutaan vähän siitä, mitä minun mielestäni jouluna ja joulunaikaan täytyy olla..

Glögi on mun ehdoton suosikki. Kuuluu vaan jouluun ja sen juomisen voi alottaa jo marraskuussa.

Joulutortut ja piparit kyllä niitä molempia täytyy joulunaikaan leipoa, vaikkei niitä söisi niin leivotaan silti ja siinähän on hyvä syy kutsua kaveri kahville, jotta niistä pääsee eroon.

Raskasta joulua oon jo todella monena vuotena käynyt raskasta joulua keikoilla, eikä ilamn sitä voi joulu kunnolla tulla.

joulukuusi no tarviiko tätä selitellä, ei oo joulua ilman kuusta.

Lahjat vaikkei ne pääasia joulussa olekkaan, niin kyllähän niitä on aina kiva saada.

Mulla lyö pää nyt niin tyhjää taas, kun meinaa ahistusta pukkaa, että lopetan tämän luukun tähän ja nähdään huomenna toivottavasti jo himan paremmissa ja runsaimmissa merkeissä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti