keskiviikko 22. helmikuuta 2012

Tässä ei ole otsikkoa!

Mullon ollu hurrrjan tylsä alkuviikko, ja näillänäkymin loppuviikkokin on samaa. Istun  kotona ittekseni kaikki päivät, ellei joku kiva keksi mulle jotaa tekemistä tai tuu tänne poistaan mun tylsyyttä!!!
Tiistaina Milla tuli kyl käymää täällä, katteltii pasilaa ja syötii pizzaa omnomnom. 
Tännänki oon vaa maalaillu ja kuvaillu kakkoja  kuvia ja siinä se aika sitten oikeestaa on menny, ainii kattelin mä piiitkästä aikaa taas muumeja, vaikka mie osaanki ne  jaksot jostain kumman syystä ulkoo, ni niitä on ainavaa  yhtä kiva katsoa. ♥
 Ööö, tän kuvan merkitys on joku tuntematon, mutta tykkään :D 

Siivoilin aikani kuluks sähköpostin ja noi, jotka on nyt tuolla poistetut kansiossa oli tosiaan saapuneissa, eli vähän on taas jääny tää siivoominen puolitiehen. 
 Tässä on tämä mun maalausprojekti, kun sain kaikki tussattua ja piirrettyä hienosti.


 HAUUUUUUKOTUS.
 *köhköh* en toki onnistu koskaa maalaamaa käteeni, enkä koskaan kokeile värejä käteen, en ikinä! Uskokaa pois ;)
 Tadadadaaa!
 JA SIINÄ SE ON!! Valmiina, en tiiä jäiks tuolta puuttuun jotaa tärkeetä bändiä vielä, mutta on siä pikkasen tilaa, et jos keksin (tai joku keksii) jotaa ni sinne saa vielä lisättyä hienosti.
 Taas tää Pertin ilme♥
Ja  Gangsta  söpöstelee tähän loppuun näin hienosti.

1 kommentti:

  1. Hei vähän siisti toi missä on noi bändien logot!! :))

    Ja ihanat simmut tossa pertil ^^ :DDD

    VastaaPoista