lauantai 21. tammikuuta 2012

Frontside Ollieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!

Ane tosiaan tuli tänne tiistaina ja on vieelä maanataihin. Mietittiin jo ennen ku se tuli tänne et mitähän tästäkin tulee ja voiettä, ainakaan hauskuutta ei oo puuttunu. Tosin rahat meinaa loppuu kesken mut pikkuvikojaa :D Käytiin keskiviikkon Viialassa, ja voi että oli huono idea x) Hyvä kun sen tajjuu vasta siä paikanpäällä, meinas vähän tulla liian tylsää mut onneks si saatii aika kumminki kuluun.
 Huomenna, eiku tänään lähetään lastenvaheiks :D Hahaha, saa nähä mitä siitäkin sitten tulee, vähä jänskää x) Minoon nyt niitte lastenvahtina ja sitten ens viikonlopunkin lupauduin vahtiin niitä :)
Puol kaheltatoista olis herätys ja minä oon vaan täällä hereillä, muttaku ei väsytä nii mitä tässä turhia nukkumaan. Eilen me vähän kuvailtiin ja voihuhhuh mitä kuvamateriaalia tulikaan, jos tätä lukee facebookin käyttäjät niin meidän kuvamateriaalista tehtiin video jonka julkasin tua facebookissa. Tässä on linkki siihen, näkyy tosiaan mun kavereille ja kaverien kavereille.

Ja tässä tulee hienosti kuvamateriaalia koko öö.. neljältä kuluneelta päivältä (kuvia olis miljardi enemmän eli oon aika rankalla kädellä ny karsinu näitä):


Tottakai chattejä tulee tässä yöllä valvoskellessa katsottua ja mikäs sen parempaa kuin se että Niko juontelee.
Ennen ku Ane tuli tänne niin siivoilin hieman ja sain VIHDOIN mun vaatehuoneenkin siistiks. Oikeesti, oisitte nähny minkänäkönen se oli ennen ku alotin ton siivoomisen. Mun kaikki bändipaidat on tua hienosti henkarissa. Ja mulla on liikaa vaatteita, kaks alinta hyllyy nimittäin on täynnä vaatteita joita en ees käytä ja kolmannellaki hyllyllä on satunnaisesti käytettäviä vaatteita.
Meijän perus energiajuooooooma♥
Yhteiskuva ensimmäiseltä illalta, eli samalta kun toi videomateriaali on :D
Kuvakollaasi niistä meijän hienosta kuvista mitä tuli otettua, oikeesti varmaa 200 kuvvaa otettiin et tässä on todellakin vaan murto-osa. hihihih,hups.

Katottiin Titanic, jostain puolestävälistä, alle. Me ollaan tässä muutenkin katottu enemmän ja vähemmän leffoja. Enkä muuten edelleenkää itkeny Titanicciä katsoessani, en oo koskaan itkeny, tosin oon nyt vasta puolttoista kertaa nähykki koko elokuvan mut kumminkii.
LIHABULLIAA!
Meijän talon äijä! Pertti, Pepe, Pena...♥

Laulettiin ja fiilisteltiin Frontside Olliee! Wuhuhuhuhuhuuuu

Tässä on mun ja Anen yhteiskuva. (Jenita, 9v)

Pertti sai tossut, tosi miehekkäät, mutta ei oikein ollu mieluisat. Se heitti ne ympäriämpäri.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti