tiistai 31. tammikuuta 2012

Luova Hulluus.

Oon ehkä vähän hullu, mutta eikös sitä pidä hieman ollakkin. Mulla on siis menossa tavoite, että valvon kaikki kuus yötä putkeen mitkä Niko on juontamassa :D Nyt olis menossa Yö 4/6 että voiton puolella ruvetaan jo pikkuhiljaa olemaan. Ei tää oo niin paha, tosin ekat 2 yötä oli ehkä päivän kannalta pahoja, kun piti mennä sillä tunnin, puolentoistatunnin "yö"unilla. Mutta nyt kun saa nukkua päivisin niin ei ole mitään ongelmaa.
Tänään hyppelin tuolla kaupoilla, kun lähdin karkuun sitä hirvittävää meteliä mikä kuuluu alakerrasta (siellä on meneillään siis remontti). Heräsin joskus kahdentoista maissa siihe että joku pälälää Valkeekoskelta soittaa mulle ja haluaa haastatella minnuu kun oon asunu Tuulimäessä. Hyvä se on unenpöpperössä sitten vaan olla sillai joo, joo. Ja luvata haastattelu AAMUKAHESAKS ens maanantaiks, no onneks se sentään on täällä meillä kotona.
Tosiaan kaupoilla tuli käytyä ja jotain tarttui matkaankin. Aamupalan nautin niinkin terveellisesti kuin heseaterian voimin. 
Pari lehteä oli pakko ottaa mukaan hyllystä, koska Stam1na.

Sain vihdoin ja viimein ostettua CSI:n yhen tuotantokauden, oon nimittäin jo hurjan kauan niitä kattellut mutta tätä ennen olivat aina jääneet sinne hyllyyn odottamaan. Ja se minkä takia Anttilaan ylipäätään menin oli toi toinen leffa, mun piti käydä se jo elokuvissa katsomassa mutta se sitten unohtu. Saa nähä onks toi kuinka hyvä. :)
 Kirjakaupassa oli kirja-ale 3kirjaa 10eurolla. Ja koska siinä myytin Torey Haydenin kirjoja niin oli pakko sitten ostaa, toi kolmas kirja kuullosti kans ihan mielenkiintoselta. Oli kyl hurjan vaikee valita se kolmas, mutta sitten ehkä 15minuutin pähkäilyn jälkeen toi tarttu mukaan.
Sain tainalta pari kamasettiä ja lisäosan simssikakkoseen. Saan ladattua ne tähän koneelle, kun eka poistelen täältä näitä miljardia turhaa ohjelmaa. Jos tää koko konekkin sitten suostuis toimiin paremmin.



 Kännykoiden 69. Meillä oli tosiaan sillon Paulan kans hauskaa Roosterissa.  :D hahaha.


 Pertti söi mun hesen hampparia kans. Se rakastaa tota juustoo mitä noissa on. Ihmettelin eka et minkätakia tää menee kaataan mun kauppaassin sillävälin ku oon laittamassa konetta päälle, mutta syynähän oli toi hamppari.

Perttiä kiinnostaa tosipaljon myös toi mun DVD-soitin. Siinä siis ei oo kantta niinko voi kuvasta nähä. Kun se(kin) on hieman rikki ja ainoo tapa millä levyn saa soittimeen ja pois on nostamalla toi hökkelijuttu tosta päältä (se on ruuveilla kii) ja sitten vaan nostettava levy pois/ laitettava takas ja hökkeli paikoilleen. Ja hienosti toimii, okei ehkä sitä pitäs hankkia uus DVD-soitin, vai mitä ootte mieltä?


Loppuyö meneekin eka CSI:n parissa ja sitten loppuloppuyö menee tottakai minkäs muun kuin chatin parissa, haha. Tiinan lupasin herättää siinä puol seittemän? aikaan muistaakseni. Saa nähä meenkö sitten aamulla nukkumaan vai vasta päivällä, mun pitäs nimittäin olla kymmeltä toimistolla täyttelemässä toimeentulotukihakemusta. Ehkä mä jaksan siihen asti ja meen si päiväks nukkumaan.
Multa jäi sitäpaitsi tänään teatteri välissä ku nukahin, heräsin hienosti vasta yheksältä, jollon se tottakai oli jo loppunu. Noh enskerralla sitten.


Viimeisimpänä muttei vähäisimpänä mun viimeyön päähänpisto. Nahkataki sai vähän koristusta, kun tein sinne ton Stam1na logon. Ihan tyytyväinen oon tohon, vaikka eihän toi nyt mikään täydellisen tarka ookkaan, mutta tietää siitä ainakin mikä se on ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti