maanantai 9. tammikuuta 2012

Yöllisiä saippuakuplia!

Mulla oli tässä näin yöstä vähän tylsää niin päätin lähtee tonne ulos vähän hihhuloimaan. Sain sitten päähäni puhallella saippuakuplia. Googletin ensin että jäätyykö kuplat vai ei, jossain sanottiinkin että ne painuvat kasaan jäätyessään ja joku jopa sanoi ettei niitä voi puhaltaa pakkasella (tosin ehkä tarkoitti suurempaa pakkasta kuin mikä siellä nyt oli). Mutta ajattelin tosiaan itse kokeilla tätä ja awww, ne jäi hienosti siihen lumihangen päälle. Kyllä ne hieman ajan myötä alkoivat kasaankin painua...




Tässä on osasyy siihen minkätakia mun unirytmi on taas mikä on :D Tosin vaikutti siihen uusvuoskin. Tuli tässä tosiaan neljä viimesintä yötä valvottua, syystäettä Niko juonteli taas chattiä, ja pakkohan se oli katsoa :) Oli kyllä hurjan mukavia chättejä, varsinkin nämä kaksi viimesintä. Ei vitsi kun oli tosi hauska ja mukava katsella. 
Mulla ei ollu ainakaan melkein osaa ja arpaa siihen et nää kissat meni tonne. Okei, myönnetään Pertti pyys sinne ja nostin sen ja sit piti tottakai Gangsta nostaa perässä, hassuja nää kissit♥
Mun tylsyyden pelastus, oikeesti täältä löytää aina ihan tosikivoja ihmisiä ja jännää juttuseuraa. Illalla bongasin demittäjän, taino se bongas mut mut kumminkin...en toki ainakaan melkein demitä. ;)

 Pertti oli mun mukana pihalla, kun se kerran sinne pyys..mut jostain kumman syystä siellä ei ollukkaa niin kivaa olla.
 Kumman vähän valoja päällä näin sunnuntai-maanantai yönä. *köhköh* toi tokan kerroksen asunto, jossa on valot ei ainakaa oo mun xD Mut on tua ihan ylhäälläki (kkai) valot et enkai ny ainoo valolline ollu ihan.

Pakollinen ulkoilukuva. Tää on yks niistä harvinaisista kerroista ku mullon talvitakki päällä. Yleensä meen aina joko hupparilla tai nahkatakilla. Viimetalvena pidin niillä ihan kovimmilla pakkasilla (eli 2-3päivää) talvitakkia.
Kiirekiire sisälle.



MOI OLEN JENITA!

3 kommenttia:

  1. jänniä noi saippuakuplat:o hei onks sulla ruokaa voisin tulla joku päivä sinne koska ruoka on hyvää:)):)

    VastaaPoista
  2. Milla: hahaha, käyn tänää kaupassa joteen sit on ruokakakkkaaaa :):):))

    VastaaPoista
  3. KUI KOMEIT NOI SAIPPUAKUPLAT :DD

    VastaaPoista