perjantai 27. tammikuuta 2012

Mun jääkaapissa ei ookkaan valoa!


Klamydia - Tango Delirium

Ajattelin tässä nyt inspiroitua taas kirjottaan tänne jotain kakkaa. Ei tässä oikee muutakaan tekemistä keksi, kun Pauula nukkuu ja mua ei väsytä (kiitos taas sen et menin aamukympilt? nukkuun ja heräsin siin neljän aikaan). Paula tuli tosiaan tänne yöksi ja lähtee sitten aamulla tästä kouluun. Oltiin Paulan kanssa tänää tosiaan Roosterissa ja hyvät bändit soitti (tosin nyt myönnän et en muista kummankaan bändin nimmee) ja meillä oli ylihauskaa siellä! Voiettä, haahhaa.
Sunnuntaina oltiin Roosterissa jameilla, kun hessu soitteli rumpuja. Ja Klasu kävi bassoa soittelemassa (kissamies!). Sunnuntaina tosiaan seurana oli Ane, Paula ja Miitu. Sillonkin oli hyyvin hauskaa. 
Ane lähti tiistaina ja minen oo senjälkeen (paitsi tänää) muuta tehy kun nukkunu ja kattellu leffoja. Oon nukkunu ihan hemmetin paljon, univelkoja pois. Tosin eilen (TOISSAPÄIVÄN) nousi kuumekkin et ei ihmekkään et väsytti, mut niin se vaan kesti sen päivän ja katos huispois!

Viikonlopuks meen vahtiin Virpin lapsosia. Jeje, kone mukaan♥  Ja tosiaan toi biisi on siks tossa kun se on soinu mulla jo kaks päivää päässä! 

Ja heittelin tähän lopuksi kuvia ihan randomisti, eli ei ole missään järjestyksessä ja roosterikuvat on kaikki sieltä sunnuntain jameilta, tännää en ottanu kuvia (taino otin jänniä kuvia mutt ne on kamerassa enkä jaksa siirrellä niitä just ny) Mun hiukset on ihan kotilaitettuina, eli niitä ei oo laitettu mitenkään ja näin mä täälä kotona yleensä hihhuloin. Ulos en lähe näillä hiuksilla ennen ku näisson miljardi killoo lakkaa.









Vaaleissa on tosiaan jo toinen kierros meneillään ja niinkun äänestin ekallakin kerralla, niin tokallakin kierroksella 
Haavisto presidentiksi 2012 - Äänestysnumero 2 - Kokoaan suurempi suomi
KAKKONEN ON YKKÖNEN!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti